ΔΙΑΛΟΓΟΣ



Εδώ κάνουμε γόνιμο διάλογο.

Σε αυτή την ενότητα περιμένουμε τα σχόλιά σας, τις προτάσεις σας, καθώς και τις επιστημονικές και τεχνικές ερωτήσεις σας, στις οποίες η Ερευνητική Ομάδα με συντονιστή τον Πέτρο Ζωγράφο θα απαντά με σειρά προτεραιότητας. 

Για λόγους προστασίας της ιδιωτικότητας των επισκεπτών μας από κακόβουλους χρήστες, όσοι από εσάς στείλετε τα μηνύματά σας με email, αυτά ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΑΣ.

Σχόλια εκτός θέματος ή με ύβρεις θα διαγράφονται

Διαχειριστής "Hellagen.gr"


Share on Google Plus

About ;-)

    Blogger Comment
    Facebook Comment

229 σχόλια:

  1. Περιμένουμε τις ερωτήσεις σας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Ζωγράφο καλησπέρα σας. Παρακαλώ να μου στείλετε αν μπορείτε σχέδιο υδροστρόβιλου για παροχή Φ40. θα ήθελα επίσης να με ενημερώσετε για τις συσκευές του εμπορίου( ΥΔΡΟΣΤΡΌΒΙΛΟΙ) που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν σε μια παροχή αρδευτική Φ40.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Η παροχή απή τήν συσκευή ΗΗΟ είναι δυναμικής από 2-12lt/sec
      H συσκευή θα διατίθεται νόμιμα απο αντιπροσώπους που θα έχουν λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση..

      Διαγραφή
  2. Κε Ζωγράφο ούτε ερωτήσεις ούτε απορίες ούτε τίποτσ.
    Θα σας πω αυτό που όλοι οι Ελληνες η μάλλον όλοι οι άνθρωποι θέλουν να σας πουν ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ.Ευχαριστούμε για την υπομονή σας ,ευχαριστούμε για το όραμα που μας εμπνέτε ευχαριστούμε για το ήθος που διδάσκετε, σας ευχαριστούμε για την ταπεινότητα που δείχνετε σε μια τόσο μεγάλη ανακάλυψη που ίσως αναγκάσει την ανθρωπότητα να μιλάει για προ-Ζω(γράφου) και μετά-ΖΩ εποχή. Ευχαριστούμε εσάς και όλους τους ανθρώπους που σας στηρίζουν τόσα χρόνια, τώρα όλα τα άλλα διαδικαστικά,κατοχυρώσεις,πατέντες,παραγωγή,κλπ νομοτελειακά με τον έναν η τον άλλο τρόπο θέλουμε δεν θέλουμε θα γίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κε Ζωγράφε Χαίρετε
    Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την κατανάλωση κράμματος ή ιζήματος που λειτουργεί σαν ηλεκτρομαγνητικός φακός. Στην παρουσίαση του Συνέδριου των φυσικών είχατε ανάφερατε πως απόδιδεται ενέργεια 39 kJoule ανά γραμμάριο κράμματος. Παίρνοντας τους υπολογισμούς από τον Χρήστη Μιχάλη Λάμπρος, με το δεδομένο ότι μια κιλοβατώρα (1 KWh) = 3.600KJoule καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα ότι από ενα (1) κιλό κράματος λαμβάνουμε 10,83 KWh θερμικής ενέργειας υδρογόνου. Στην συνέχεια είχατε πει πως το κράμμα μπορεί να ανακυκλωθεί μέσω ηλεκτρολύσεως.
    Ο χρήστης Κος Απόστολος Ευθυμιάδης ( Apostolos Efthymiadis)αναφἐρει πως από 1kgr κράμματος που δρα σαν ηλεκτρομαγνητικός φακός μπορεί να αποδώσει 5.600ΚWh (η 5,6MWh) θερμικής ισχύς.
    Επειδή την συσκευή που επίδειξατε λειτουργεί σε πίεση 15bar, που είναι 15 φορές περισσότερο από συνθήκες Κ.Σ ,που λογικά αναφερόσασταν στο συνέδριο των φυσικών, είναι δυνατή η τέτοια παραγωγή ενεργειας όπως αναφέρεται από τον Κο Ευθυμιάδη με αυξηση της πιέσεως λειτουργίας;
    Επίσης η ηλεκτρολύση του κράμματος, πως πραγματοποιείται, είναι δηλαδη μέσω ραδιοσυχνοτήτων σε διαφορετικες ή ίδιες συχνότητες, και τι ενέργεια απαιτείται σαν ποσοστο της αποδιδόμενης;
    Σας ευχαριστώ
    Σωτήρης Παπαδέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες απαντήσεις σχετικά με τις τιμές, θα τις πήρατε απο την χθεσινή εκπομπή (4/2/2016) στην ZOUGLAGR.
      Για οτιδήποτε παραπάνω θα απαντηθεί απευθείας απο τον Π. Ζωγράφο.

      Διαγραφή
    2. Με αύξηση της πιέσεως στο cavity και με αύξηση του βάρους των υλικών έχουμε και αύξηση της ισχύος του συστήματος. Η ηλεκτρόλυση του κράμματος γινεται σε διαφορετική συχνότητα.
      π.ζ

      Διαγραφή
    3. Άσχετο η αόριστο,,,!

      Διαγραφή
    4. Κύριε Παπαδέλο,
      Όπως έχουμε αναφέρει στις εκπομπές του zougla.gr το κράμα εντός της συσκευής αποτελείται από διάφορα είδη υλικών. Το πρώτο είδος έχει ενεργειακή πυκνότητα 57 MJoule/κιλό (kgr), που σημαίνει 15,83 kwh (κιλοβατώρες). Στο δεύτερο είδος η ενεργειακή πυκνότητα είναι αρκετά μεγαλύτερη.
      Για την πίεση εσωτερικά της συσκευής, όπως σωστά εντοπίσατε, με την αύξηση της πίεσης εντός του cavity έχουμε και αύξηση της ισχύος.
      Π.Ζ.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα κύριε Πέτρο.

    Τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια και τις καλύτερες ευχές μου σε εσάς και την ομάδα σας.

    Είμαι κατενθουσιασμένος με την επιτυχία σας αυτή και δεν σας κρύβω πως άρχισα ήδη τις οικονομίες (σημεία των καιρών η δυστοκία).

    Το ερώτημα που μας ταλανίζει απ΄όταν βγήκε η είδηση είναι πότε θα τελειώσει το ζήτημα της κατοχύρωσης και πότε υπολογίζετε να βγει στην παραγωγή.

    Καλό κουράγιο στον αγώνα σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντησής σας βρίσκεται στην τελευταία εκπομπή που έγινε εχθές στης 4/2/2015 στην zouglagr.
      Ευχαριστούμε πολύ !

      Διαγραφή
    2. 4/2/2016 ή σωστή ημερομηνία

      Διαγραφή
  5. ΝΕΑ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΕΥΡΕΤΩΝ ΕΝΩΣΙΣ

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 28 ΣΕΛΙΔΩΝ:
    http://ellhnkaichaos2.blogspot.gr/2016/01/blog-post_31.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!! ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ
    ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΩ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΜΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ.
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ. ΚΑΜΠΙΣΙΟΥΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνάντηση είναι ανοικτή σε όλους, μπορείτε να προσέλθετε...
      Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  7. Που κολλαει τωρα το εγχειρημα γιατι δεν βγαινει σε παραγωγη? Πρεπει πρωτα να κατοχυρωθει η πατεντα πακοσμιως? Και γιατι δεν κατοχυρωθηκε ακομα....που ακριβως βρισκομασρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παραγωγή θέλει κατοχύρωση...προς συμφέρον της χώρας απο τα δικαιώματα της καινοτομίας θα είναι και η διεθνή αναγνώριση...υπάρχουν χρονοδιαγράματα για την διεθνή κατοχύρωση σε χώρες συνεργαζόμενες κυρίως εμπορικά...

      Διαγραφή
  8. Θέλω ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ να πιστέψω ότι είναι όλα αλήθεια... Μια μικρή μόνο απορία και αν μπορέσετε να μου την απαντήσετε ικανοποιητικά και όχι με την απαντηση που πήρα απο την εκπομπή ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ τότε θα γίνω ο πιο ένθερμος υποστηρικτής σας και θα το κάνω προσωπική μου σταυροφορία να εξαπλωθεί όσο περισσότερο γίνεται...
    Στην ερώτηση τώρα:
    Γιατί δεν ανοίξατε τη συσκευή στο πεντάγωνο ( κάτι είπατε για ...τσαμπουκά; ) και την ανοίξατε στην ...εκπομπή;
    Τι είδους τσαμπουκάς ήταν αυτός ώστε να σας ωθήσει να αφήσετε την προστασία (;) του υπουργείου άμυνας; Πείτε τα όλα με ονόματα γιατί τελικά σε αυτή τη χώρα κανείς δεν λέει ονόματα.
    Σας ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σας και περιμένω μια εύλογη απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχήν δεν αφήσαμε την προστασία του υπουργείου άμυνας, όπως εσείς λέτε.
      Για να ανοίξουμε όμως την συσκευή στο πεντάγωνο, έπρεπε πριν από όλα να τηρηθούν τα συμπεφωνημένα
      και οι υποχρεώσεις του υπουργείου, που καθυστερούν ακόμη και σήμερα.
      Προτιμήσαμε να δείξουμε σε όλο τον ελληνικό λαό το αληθές περιεχόμενο του συστήματός μας, γιατί ενστερνιζόμαστε
      το ρηθέν από τον Διονύσιο Σολωμό ότι "Το Έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό, αυτό που είναι αληθές"!
      Π.Ζ

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους κάποιος ( οποιοσδήποτε... ) ας πει την ΑΛΗΘΕΙΑ σε αυτή τη χώρα! Τι συμφωνήσατε με το υπουργείο και δεν τηρήθηκε; Ποιός δεν τα τήρησε; Ποιές ήταν οι υποχρεώσεις του υπουργείου; Ποιός σας υποσχέθηκε και τι;
      Αν δεν μπορείτε να απαντήσετε εδώ απαντήστε σε μια εκπομπή στη τηλεόραση αλλιώς το ρητό του Σολωμού είναι ...κενό νοήματος αφού δεν μας λέτε ( προς το παρόν θέλω να πιστεύω... ) όλη την αλήθεια.

      Διαγραφή
    3. Οι λεπτομέρειες που ζητάτε, δεν έχουν να κάνουν τίποτε απολύτως με την ουσία του θέματος που είναι η προώθηση της εφαρμογής της εφεύρεσης. Επ' αυτού εστιάζουμε τις προσπάθειες και τις δυνάμεις μας που, βέβαια, δεν γίνεται να τίθενται σε δημόσια θέα.

      Διαγραφή
  9. Καλημερα σας!
    Καταρχην ΕΥΓΕ που τολμισατε και δειξατε την εφευρεση σας στο κοινο.
    ΕΥΓΕ και για την επιμονη και υπομονη σας στην επιτευξη του στοχου σας.
    Ασχολουμαι αρκετα χρονια με το τι μελλει γενεσθαι σ αυτον τον πλανητη και για αυτο περνω το θερος να θεσω μια ερωτηση-προταση.
    Γνωριζετε πολυ καλα πως τα καρτελ, οι κυβερνησεις, οι τραπεζες και η ελιτ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ τετοιου ειδους εφευρεσεις.
    Επομενως πρως τι η προσκοληση στο πατενταρισμα στην διεθνη κοινοτητα?
    Αν ο σκοπος σας ειναι το καθαρο χρηματικο κερδος, τοτε καταλαβαινο απολυτα το πατενταρισμα και σταματαω εδω την κουβεντα.
    ΑΝ ομως ο στοχος σας ειναι ενας καθαροτερος πλανητης, η αποτυναξη των καρτελ, η ανατροπη της σημερινης καταστασης και ενα καλυτερο μελλον για τα παιδια μας και τον τοπο μας, τοτε εχω να σας κανω μια προταση!
    Αν θελετε, επικοινωνηστε μαζι μου στο μειλ avramis1970@yahoo.gr
    Με αφανταστο σεβασμο στο εργο σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Geia sas eimai o Aris kai eime politikos mixanikos

    thelw prota ap ola na zitisw signomi gia ta greeklish mou alla den m parexete i dinatotita tis ellinikis grammatoseiras kathos menw eksoteriko.

    Exontas dei oles tis ekpompes tou kyriou Petrou diapistosa prota ap ola enan agatho kai polli kalo anthropo kai eimai pepismenos oti exei kataferei polla.

    parola ayta exw kapies apories - erotisis kai parakalw opoios mporei methavrio na tous metavivasei .

    1. gia tin siskeyei idrogonou : ti paroxi exoume ana monada xronou kai ap ti eksartai akrivos ayti i paroxi?

    2. as poume oti o kyrios Petros exei vrei ola ta xreimata kai katoxeironei tin patenta tou pagkosmia , poios einai aytos omos pou tha elsksi tosa disekatomiria anthropon se olo to kosmo an tin xrisimopi paranoma i tin paragei, giati i empeiria mou mou leei poa einai akatorthoto auto na to eleksis , kai na to diapistoseis xreiazontai pio polla xrimata kai xronos gia ta dikastiria para gia tin katoxirosi

    3. tha tin provalete tin sinantisei ayti sti 10 fevrouriou ?

    eyxaristw poli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!!ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για το "παρών" σας που μας δυναμώνει.

      Διαγραφή
  12. Δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε οτι την εποχή που παρουσίασε ο κ.Ζωγράφος τη συσκευή του, το ίδιο συνέβη και στην Αμερική με τον Stanley Meyer. Είναι η μέθοδος του κ.Ζωγράφου όμοια με αυτή του Stanley Meyer; Πρόκειται για μία βελτίωσή της, μία παράλληλη εκδοχή της ή για κάτι διαφορετικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία σχέση!!! Αυτο που εχει κανει ο SM ειναι ενα παιχνιδάκι χωρίς καμία ουσία...!

      Διαγραφή
    2. Στην συσκευή του Stanley Meyer γίνεται ηλεκτρόλυση με την κλασσική μέθοδο (ενδόθερμη διαδικασία), ενώ με την μέθοδο του Π. Ζωγράφου η ηλεκτρόλυση επιτυγχάνεται δια του συντονισμού υψηλών συχνοτήτων.

      Διαγραφή
  13. Είμαστε εδώ και περιμένουμε τα ευχάριστα νέα σας! Όλοι οι Έλληνες -εντός και εκτός της χώρας- θα πρέπει να αγκαλιάσουν την προσπάθεια του κ. Ζωγράφου και να μην αφήσουμε μια ακόμη ευκαιρία χαμένη για την Ελλάδα και τους Έλληνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό θα ήταν κάτι ανάλογο να γίνει και με την παραγωγή υδρογόνου και την εξοικονόμηση χρημάτων για την χρήση του σε ένα αυτοκίνητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό0 το "κάτι ανάλογο", γίνεται !! Δεν είδατε (υπάρχει σχετικό video) την παρουσίαση της βέσπας που κινείται με υδρογόνο, παραγόμενο από τη συσκευή του Πέτρου Ζωγράφου;

      Διαγραφή
  15. Παμε γερα και ελληνικα ρε,κ.ζωγραφε περιμενω πως και πως τη ωρα να βαλω μπροστα το μηχανακι σου.Συγχαρητηρια μας κανεις περηφανους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαίρετε και συγχαρητήρια στον κ. Ζωγράφο και στην ομάδα του.

    Έχω μετατρέψει μία μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού σε αμιγώς ηλεκτρική. Σας παραθέτω ένα σχετικό αφιέρωμα 

    http://energypress.gr/news/zero-emissions-vehicle-ilektriki-motosykleta-apo-ellina-efeyreti-harizei-eleytheria-apo-ti

    καθώς επίσης και μερικές τεχνικές πληροφορίες και φωτογραφίες ….http://www.evalbum.com/4958

    Να διευκρινίσω πως ΔΕΝ πρόκειται για εφεύρεση όπως αναφέρει το αφιέρωμα άλλα για εφαρμογή της υπάρχουσας τεχνολογίας με σκοπό την δημιουργία ενός 'καθαρού' μέσου μετακίνησης πόλης.Σάφως με την χρήση πιο προηγμένων μπαταριών, η αυτονομία και η ταχύτητα θα ήταν μεγαλύτερες.

    Η ερώτηση που απευθύνω στον κ. Ζωγράφο είναι κατα πόσο θα ήταν εφικτό, στην θέση των μπαταριών να τοποθετηθεί μια συσκεύη παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα, έτσι ώστε να έχουμε ένα καθαρό,οικολογικό και χωρίς το άγχος της επαναφόρτισης, ηλεκτρικό μεταφορικό μέσο.

    Επιμένω στο ηλεκτρικό, καθώς υπερέχει έναντι των συμβατικών σε πολλούς τομείς...ελάχιστη συντήρηση,ελάχιστα κινούμενα μέρη,αθόρυβο,τρομερή ροπή αλλά μειονεκτεί στον τομέα της αποθηκευμένης ενέργειας.

    Θα μπορούσε μία συσκεύη σας να γεφυρώσει αύτο το χάσμα;

    Μπορώ να παραχωρήσω χωρίς αντάλλαγμα το συγκεκριμένο όχημα, για οποιονδήποτε πειραματισμό-δοκιμή-εφαρμογή.

    Τα συγχαρητήριά μου στον κ Ζωγράφο πρώτα απ'όλα επειδή είναι Άνθρωπος και κατόπιν εφευρέτης.Εύχομαι για το καλό όλων μας, οι κόποι και οι προσπάθειές του να καρποφορίσουν....σε τούτη την 'άγονη και άνυδρη' χώρα.

    E-mail επικοινωνίας
    zeroemissionsmotorcycle@gmail.com

    Με εκτίμηση

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές και για την εμπιστοσύνη σας.
      Για πρώτη φορά, μία μεγάλη εφεύρεση ζητά να προστατευτεί από μία κοινωνική δύναμη. Πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουμε, όλοι μαζί !!...

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστούμε. Είμαστε σε αυτήν την κατεύθυνση στο θέμα της αυτοκίνησης. Οταν εξελιχθούν οι καταστάσεις με τις διεθνείς καταχωρήσεις, θα επικοινωνήσουμε εκ νέου

      Διαγραφή
  17. Σας παρακολουθώ σε όλες τις εκπομπές της Ζούγκλας έχω όμως μια απορία, με τόσα που δείξατε και αποδείξτε το ελληνικό κράτος δεν ήρθε ποτέ ως τώρα σε επαφή μαζί σας για την εφεύρεση ;;; Εσείς δεν κάνατε καμιά προσπάθεια να τους ενημερώσετε επίσης ;;; Πως είναι δυνατόν να δείχνετε αυτή την εφεύρεση στην τηλεόραση και ουδής να ασχολείτε με αυτήν από το επίσημο κράτος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γεγονός αυτό είναι που οδήγησε τον εφευρέτη στο να ζητήσει από την κοινωνία (και όχι από το κράτος) την αξιοποίηση της εφεύρεσης. Γι' αυτό ιδρύθηκε το κίνημα "ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ".

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητηρια και απο μενα στον κ Ζωγραφο.Ελπιζω το ανικανο κρατος μας να μπορεσει να διαχειριστει και να εκμεταλευτει αυτη την εφευρεση προς οφελος της ελλαδας.Για την ωρα την βλεπουν σαν προβλημα.πολυς κοσμος ασχολειται με τα καυσιμα και οι περισσοτεροι φοροι εισπρατονται απο κει.φανταστειτε μονο οτι απο ενα γεμισμα ρεζερβουαρ το κρατος περνει 50 ευρω.μεγαλη σπαζοκεφαλια το πως θα αντικαταστησει αυτη την εισαπραξη και τις θεσεις εργασιας που θα χαθουν μαζι με το πετρελαιο.Αφου ειναι δυσκολο να βρουν λυση στο προβλημα πιο ευκολο ειναι να θαψουν τη συσκευη.Καλο κουραγιο στην προσπαθεια σας και δηλωνω μεγαλος θαυμαστης του κ Πετρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξεχνάμε όμως ότι με τη σειρά του μετά εξάγει συνάλλαγμα για εισαγωγή καυσίμων, για φόρους CO2, για χημειοθεραπειες κτλ κτλ.. Είναι τεράστιο το κόστος των συμβατικών καυσίμων. Μη το βλέπουμε τόσο ρηχά. Το κράτος μας είναι προσωποποιηση των δικων μας αδυναμιών. Χίλιες φορές να πληρώνω φόρο για τη χρήση του αντιδραστηρα!!

      Διαγραφή
    2. Με την εφαρμογή της εφεύρεσης, τόσο οι θέσεις εργασίας, όσο και οι εισπράξεις από φόρους θα αυξηθούν (και μάλιστα πολλαπλασίως από τα υπάρχοντα μεγέθη) καθώς η παραγωγή και διάθεση ενός προϊόντος (του "συστήματος" παραγωγής υδρογόνου ή ηλ. ρεύματος) με παγκόσμια ζήτηση, μπορεί να γίνεται αποκλειστικά και μόνο στην Ελλάδα.

      Διαγραφή
  19. Απορώ γιατί στην εκπομπή του zougla.gr την Πέμπτη που είχαν κληθεί και πολιτικοί και στην συνέχεια έγινε το πρώτο άνοιγμα της συσκευής, γιατί κανείς από τους προσκεκλημένους πολιτικούς δεν ανάφερε το παραμικρό για αυτή την δυσθεόρατη εφεύρεση. Γιώργος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διότι ακόμη δεν έχουν βρεί τον τρόπο που θα εκμεταλλευτούν κομματικά την εφεύρεση.

      Διαγραφή
  20. Κ. Ζωγράφο θα ήθελα να παραθέσω έναν σύντομο υπολογισμό και να θέσω ένα βασικό ερώτημα

    Η ενεργειακή πυκνότητα του Υδρογόνου είναι 142Mj/Kg(39,4Kwh).Για την παραγωγή λοιπόν 1 Kg
    υδρογόνου, χρειαζόμαστε σχεδόν 9 κιλά νερού (καθώς το 1 κιλό νερού περιέχει 111,12 gr υδρογόνου).Φυσικά τα 9 κιλά νερόυ είναι εύκολο να τα βρούμε και δωρεάν.Το ερώτημα είναι τι ποσότητα κράμματος θα καταναλώθει έτσι ώστε να προκύψει το 1 κιλό υδρογόνου.

    Ευχαριστώ

    E-mail επικοινωνίας
    zeroemissionsmotorcycle@gmail.com

    Με εκτίμηση

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΌ ΌΤΙ ΕΊΧΕ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ Ο Κύριος Ζωγράφος στην ένωση φυσικών. για κάθε γραμμάριο κράματος παράγετε 1.6 λίτρα υδρογόνου. ελπίζω να βοήθησα

      Διαγραφή
    2. Τα υλικα που αναφερεται ειναι της κατασκευής και δεν ειναι τα αναλώσιμα. Το μόνο που καταναλώνεται είναι το νερό και το οξείδιο του μετάλλου που παραγεται αλλα ομως παραμένει μέσα στην συσκευή και μπορει να συλλεχθεί στην συνέχεια.

      Διαγραφή
    3. Γιάννη,
      Πρέπει να έχεις υπ’ όψη σου ότι ένα κιλό (kgr) νερού παράγει 1,850 lt HHO.

      Διαγραφή
  21. Μια παρατήρηση:
    Είναι λάθος και άτοπη ή σύγκριση που έγινε με αντλία θερμότητας και αδικεί τη διάταξή μας. Υπάρχει κόσμος που νομίζει βλέποντας το διάγραμμα ότι πρόκειται για κάτι λίγο πιο αποδοτικό!!
    Θα έπρεπε να γίνει και ένας υπολογισμος που ο αντιδραστήρας τροφοδοτεί ενεργειακά αντλία θερμότητας και θα φαινόντουσαν ακόμη χαμηλότερα κόστη θέρμανσης...

    Με όλο το σεβασμό στην ηρωική προσπάθεια και στάση σας.
    Π.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα σας, Βλέπωντας την εκπομπή στις 11-02, θα ήθελα να σας ζητήσω να προχωρήσετε στο περιβαντολλογικό αποτύπωμα της συσκεύης (όπως είχε αναφερθεί στην προηγούμενη εκπομπή στις 04-02) εφόσον κατά την συζήτηση διαπιστώθει πως περιέχονται τα εξής μέταλλα στην καρδιά του αντιδραστήρα,
    Φωσφορούχος ορείχαλκος,
    άργυρος (που καταναλώνεται)
    Πλατίνα
    και η πολυμερική μεμβράνη (που καταναλώνεται).
    Είναι δε εξαιρετικά ιδιοφυές που χρησιμοποιείται το παραγώμενο υδρογόνο σαν μέσω όδευσης του ρεύματος.
    Ευχαριστώ

    Σωτήρης Παπαδέλος
    Μηχ Μηχανικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Παπαδέλο,
      Ούτε ο άργυρος, ούτε η πλατίνα καταναλώνεται, αλλά και η πολυμερική μεμβράνη
      που κατασκευάζουμε εμείς οι ίδιοι χρειάζεται αλλαγή περίπου μια φορά το χρόνο. Τα
      υπόλοιπα τα απαντάτε μόνος σας.

      Διαγραφή
  23. Συγχαρητήρια καταρχήν για την συσκευή σας μας κάνετε πραγματικά υπερήφανους. Θα ήθελα να ρωτήσω τον κ Ζωγράφο αν η συσκευή παραγωγής Ηλεκτρικού ρεύματος έχει κάποια σχέση με την συσκευή παραγωγής Ηλεκτρικού ρεύματος EPG του Stanley Meyer ( https://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Meyer%27s_water_fuel_cell ) Παραγωγή Ηλεκτρικού ρεύματος με Ιονισμένα αέρια υπό πίεση. Επίσης ποια είναι η άποψη του για την συσκευή διάσπασης του νερού σε ΗΗΟ του Stanley Meyer. Κατά πόσο δηλαδή κατά την άποψη του κ Ζωγράφου είναι δυνατή η διάσπαση του νερού με "Cavity Resonator" όταν το νερό παίζει τον ρόλο διηλεκτρικού υλικού μέσα σε πυκνωτή σύμφωνα με την πατέντα του Meyer.

    Με φιλικούς Χαιρετισμούς
    Νίκος Κατσανάκης
    Προγραμματιστής Η/Υ - Ραδιοερασιτέχνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καταλύτης παραμένει μέσα στην συσκευή και δεν υπάρχουν εκπομπές του υλικού στό περιβάλλον.

      Διαγραφή
    2. Στην συσκευή του Stanley Meyer γίνεται ηλεκτρόλυση με την κλασσική μέθοδο
      (ενδόθερμη διαδικασία), ενώ με την δική μας μέθοδο η ηλεκτρόλυση επιτυγχάνεται
      δια του συντονισμού υψηλών συχνοτήτων.

      Διαγραφή
  24. Κύριε Πέτρο Ζωγράφο, αυτήν την στιγμή ο υπουργός Άμυνας στην εκπομπή (ενικός) ανέφερε μετά από ερώτηση του κοινού που παρακολουθηθεί και συμμετεχει στην εκπομπή, ότι ειστε υπό την προστασία του υπουργείου Άμυνας και ότι η εφεύρεση πρωτίστως θα χρησιμοποιηθεί για στρατιωτικους σκοπούς και στη συνέχεια η πολιτική εφαρμογή ειναι δική σας υπόθεση..φυσικά η δήλωση αυτή δεν έχει καμία αξιοπιστία, μετά και από την τελευταία συγκέντρωση με τους πολίτες. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιαννης Καραβιτακης16 Φεβρουαρίου 2016 - 1:49 μ.μ.

    Μπραβο στο νεαρο κυριο για το θαρρος του.Ειναι σαφες τελικα πως μονο η ιδιωτικη πρωτοβουλια είναι ικανη να παει τον τοπο μπροστα και θα τον παει .Τωρα όμως θα ηθελα να ρωτησω τον κυριο Ζωγραφο πως σκέφτεται να διαθεσει την πατεντα στον Ελληνικο λαο ,στα χερια λιγων βιομηχανων η σε ολο τον κοσμο να γεμισει η Ελλαδα μοναδες παραγωγης, με δεδομενο ότι η ζητηση θα είναι αρχικα μεγαλη και κατά συνεπεια θα εξαληφθει απαξ και η ανεργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόθεση και στόχος, είναι να γεμισει η Ελλαδα μοναδες παραγωγης.

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα! Θα υπάρξει και άλλη συνάντηση με τους πολίτες σε άλλες πόλεις όπως Θεσσαλονίκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις προθέσεις της "Ομάδας ΠΖ", είναι να υπάρξει. Τό πότε, είναι αυτή τη στιγμή ακαθόριστο. Πάντως, σίγουρα μέσα στον Μάρτη.

      Διαγραφή
  27. Αν δεν υπάρχουν νεα υετικα μεχρι το σεπτεμβρη οπως έχει λεχθεί ...κ όσο δεν ξεκαθαριζεται το τοπιο περι υπουργεια...προστασιες..μπηκτες σε εκπομπες..τοσο η "πατεντα" θα είναι αφανη...κ οσο δε προχωρανε με ανοικτα καθαρα χαρτια..το ολο "ΠΑΙΧΝΙΔΙ"(διαθεσης προς το κοσμο για να σωθεί) ΘΑ ΦΑΝΕΙ φουσκα...κ ριξτε μια ματια στο παρελθόν οταν ο Μάκης ειχε παρουσιασει το νανογιλεκο π υποσχόταν θεραπεία πασης φυσεως πονου τι εξέλιξη πηρε κ πως κορυφωθηκε..δεν είναι ολα τοσα αγγελικα πλασμενα...θανος κορολοπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή η προσπάθεια σποράς απαισιοδοξίας, αλλά το τοπίο το ξεκαθάρισε ο Πέτρος Ζωγράφος στη συνάντηση της 10ης Φεβρ. όταν "άνοιξε τα χαρτιά" με την ιδρυτική Διακήρυξη του κοινωνικού Κινήματος "ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ".
      Η βεβαιότητα που εκδηλώνει ο UNKNOWN ότι "το ολο "ΠΑΙΧΝΙΔΙ"(διαθεσης προς το κοσμο για να σωθεί) ΘΑ ΦΑΝΕΙ φουσκα και η αναφορά σε άσχετα θέματα, που δεν αφορούν τον ΠΖ και τη μεγάλη εφεύρεσή του, φανερώνουν προβοκάτορα. Είναι κι αυτό, αναμενόμενο.

      Διαγραφή
    2. Έχουν γνώση οι φύλακες …

      Διαγραφή
  28. Μετά από ένα τεράστιο και ειλικρινές εύγε για την εφεύρεση και το ήθος σας, θα ήθελα να ρωτήσω: Ποια είναι ακριβώς η χημική ανάλυση των καυσαερίων της φλόγας δεδομένου ότι εκτός από το νερό λαμβάνει μέρος στην διάσπαση και ο μεταλλικός καταλύτης; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων με εκτίμηση Άλκης Πασπάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καταλύτης παραμένει μέσα στην συσκευή και δεν υπάρχουν εκπομπές του υλικού στό περιβάλλον.

      Διαγραφή
  29. Πολλά συγχαρητήρια για τις προσπάθειες σας και την έρευνα σας.

    Επειδή εδώ και λίγα χρόνια έχει απάσχολήσει την δημοσιότητα η περίπτωση της εταιρείας Δευκαλίων και στην Ιταλία ο καθηγητής Ρόσι με την συσκευή ψυχρής σύντηξης υδρογόνου και νικελίου όπως την ονομάζουν και υπόσχονται παραγωγή ενέργειας έως 14 φορές της αρχικής, είναι κάτι που σχετίζεται με την δική σας μέθοδο και εν τέλει έχει ρεαλίστική βάση;

    Η διαδικασία όπως την περιγράφουν στη Δευκαλίων έχει ως εξής:

    -Διάταξη δημιουργίας πλάσματος θερμαίνει νανοσκόνη νικελίου στους 500 βαθμούς Κελσίου, επιφέροντας αλλοιώσεις στη δομή των ισοτόπων του νικελίου.

    -Τρεις καταλύτες εισάγονται στον θαλαμίσκο της αντίδρασης και ακολουθεί ο διαχωρισμός του συμπιεσμένου διατομικού υδρογόνου σε ατομικό, μέσω ηλεκτροδιέγερσης.

    -Στην επόμενη φάση το μονοατομικό υδρογόνο πολώνεται, μέσω επιμήκυνσης της τροχιάς του μοναδικού του ηλεκτρονίου – πράγμα που επέφερε και εκπομπή ακτινοβολίας γάμμα.

    -Ακολουθεί η απορρόφηση της ακτινοβολίας γάμμα και η μετατροπή της σε θερμότητα.

    Σας ρωτώ, με όλο το σεβασμό στο έργο σας, γιατί στην περίπτωση τους είχαν δημιουργηθεί προσδοκίες και διεθνώς αλλά έφυγαν από την Ελλάδα για Καναδά όπως διαβάζω καθώς δεν βρήκαν υποστήριξη και χρηματοδότηση. Αν έχει βάση η έρευνα τους και παρόλα αυτά έφυγαν, μήπως κινδυνεύει και η δική σας έρευνα;

    Τέλος πόσο πιθανό θεωρείτε να μπορέσει να βγει στην παραγωγή για πολιτική κατανάλωση η συσκευή σας και αν χρειαστούν για αυτό ιδιωτικά κεφάλαια, μπορούν να βρεθούν χωρίς να εκμεταλευτούν καθαρά κερδοσκοπικά την μέθοδο σας;

    Ευχαριστώ
    Νίκος Λεπίπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω να είδαμε ποτέ ικανοποιητικό αποτέλεσμα από το δευκαλίωνα. Θα αφήσω και σχετικό σύνδεσμο, όταν τον βρω γιατί είχα διαβάσει πρόσφατα μία αναφορά σχετικά με μία επίδειξη κάπου στην Ιταλία.

      Διαγραφή
    2. Με την κατοχύρωση σε διεθνές επίπεδο θα ξεκινήσει αμέσως η παραγωγή συσκευών. Οι οποιοι συνεργαζόμενοι επενδυτές δέχονται τις προτάσεις μας για τον τρόπο συνεργασίας

      Διαγραφή
  30. Μία σύντομη ερώτηση: Θα μπορούσε η φιλοσοφία που εφαρμόζεται για την διάσπαση του Η2Ο, να εφαρμοστεί και σε άλλα μόρια; Για παράδειγμα, θα μπορούσε ίσως να διασπαστεί το επιβλαβές CO2 σε C και στο χρήσιμο οξυγόνο Ο2; Προφανώς κάτι τέτοιο απαιτεί στο να γίνει έρευνα για την ιδιοσυχνότητα διάσπασης του CO2, το ποσό ΗΜ ενέργειας που θα χρειαστεί για να επιτευχθεί αυτό (εφόσον είναι εφικτό), τα επιπρόσθετα χημικά υλικά για την πραγματοποίηση της αντίδρασης κτλ.

    Καλή δύναμη στην κατοχύρωση της πατέντας σας. Ελπίζω να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τα σκοτεινά συμφέροντα που υπάρχουν στον τομέα της ενέργειας, ώστε να αναγνωριστεί και σε παγκόσμιο επίπεδο η μοναδική εφεύρεσή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι καθαρά θέμα έρευνας και θεωρητικά είναι πολύ εφικτό.

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και θα μπορούσε να εφαρμοστεί η μέθοδος και σε άλλα μόρια, αλλά θα
      πρέπει να αλλάζονται οι συχνότητες συντονισμού του συστήματος.

      Διαγραφή
  31. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ... ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ... ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΘΑ ΓΡΨΕΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΤΕΝΑ . ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τα καλά σας (λίγο υπερβολικά) λόγια και την εμπιστοσύνη σας.
      Να είστε σίγουροι ότι θα φανούμε αντάξιοι της.

      Διαγραφή
  32. Ελπίζω να τελειώσει το πατέντα ρίζμα τον Σεπτέμβριο. Γιατί έχει αρχίσει να κουράζει.και ελπίζω μέσα στο 2016 να μπορέσετε να φτιάξετε έστω μια μικρή συσκευή 10 κwh. Για την ανακούφιση όλων των φτωχόν Ελλήνων πού την περιμένουν πως και πως. Και για μήνες δεν έχουν ρευμα στο σπίτι τους και είναι χιλιάδες. Φανταστείτε των εαυτό σας χωρίς ρεύμα με μικρά παιδιά να κοιμούνται στο σκοτάδι και το κρύο. Βέβαια δεν σας επιβάλλει κανείς να τρέξετε. Αλλά εγώ αν ήμουνα στην θέση σας δεν θα κοιμωμουνα μέχρι να τελειώσει η διαδικασία. Γιατί και μια ώρα μετράει για αυτά τα παιδιά. Έχετε την δύναμη κάντε αυτό που πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σκέψη σου "δεν σας επιβάλλει κανείς να τρέξετε", δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Πολλά περισσότερα από ότι φαντάζεσαι, μας επιβάλλουν να τρέξουμε...

      Διαγραφή
  33. Ευχάριστουμε για την θαυμάσια συσκευη με τον υδροστροβιλο κύριε Ζωγραφε !!! Να σας έχει ο θεος καλά !!! Παντελής απο Βάρκιζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. synxaritiria Kyrie Petro Zwgrafo
    parakolouthw yperhfana tis exelixeis ths efevresews.
    eime syntaxiouxos hlektronikos ston klado pou eidikeftikes vhf uhf am fm radio and an amateur ham operator transmitters microwave and antenna specialists me to radiothleoptiko diktyo tou Canada.h efevresh eine terastia kai xwris amfibolia pistevw oti blepw.
    mia erwthsh exw sthn efarmogh ths syskevhs stis synepeies tou oxygonou sto perivallon afou h kaysh ydrogonou ginete me oxygono
    Eime melos tou kinimatos mesogeios kai epithymw na bohthisw me opoion tropo xriasteite
    eyxaristw
    Evangelos Makris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντομα τα μέλη του Κινήματος ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ θα κληθούν σε συνάντηση.
      Οπότε, θα τα λέμε...

      Διαγραφή
  35. Πολλά συγχαρητήρια κ.πετρο.ελπιζω η συσκευή σας να υπηρετήσει των φτωχό Ελληνα. Εύχομαι μέσα στο 2016 να υπάρχει μια τέτοια συσκευή προς πωληση στην ελληνικη αγορα.Εστω και λιγα κοματια.ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια καταρχήν για την συσκευή σας μας κάνετε πραγματικά υπερήφανους . είμαι μεγάλος θαυμαστής σας. Αλλά θέλω να κάνω την εξής παρατήρηση. Ο ελληνικός λαός θεωρώ ότι είναι πολύ έξυπνος. Αν όχι όλοι οι περισσότεροι. Για να σκεφτει από μόνος του μια τέτοια συσκευή που παρουσιάσαμε με τον υδροστροβιλος. Ίσως όχι τόσο αποδοτική αλλά με την ίδια λειτουργία. Αρκεί να έχει τελειώσει το γυμνάσιο. Καλή η σκέψη σας. Και δεν αμφιβάλω για της καλές προθεση σας. Θέλω μόνο να πω πως φτιάχνοντας μια τέτοια συσκευή τα 30 ευρώ που στοιχίζει θα κάνει 5 χρόνια να κάνει αποσβέσεων δεδομένων ότι η τιμή της Kwh είναι 15 λεπτά. Γιαυτό όσοι κάθισανε πριν από σας και το σκεφτήκανε δεν το εφαρμόσανε.παρακαλω να μην υποτιματε των μέσω Έλληνα. Μην μας απογοητευετε. Απευθύνεσται σε Έλληνες. Όχι σε Γερμανους. Παράκληση να είστε έτοιμοι όταν τελειώσει το θέμα της πατέντας να περάσετε άμεσα στην βιομηχανική παραγωγή τουλάχιστον μιας συσκευής μέσα στο 2016 γιατί έχετε δώσει ελπίδα σε πολλοί κόσμο. Ευχαριστώ θα συνεχίσω να σας παρακολουθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για την καλή πρόθεσή σας.

      Διαγραφή
    2. Έχουμε πει πολλές φορές, ότι οι συσκευές αυτές απευθύνονται ως εφαρμογές
      πρωτίστως στους ανθρώπους που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρικό δίκτυο ή/και
      δεν διαθέτουν καθόλου ηλεκτρικό ρεύμα .

      Διαγραφή
  37. synxaritiria Kyrie Petro
    Zwgrafo. erotisi Exete ftiaxi Ali suskevi ektos apo auti pou parousiazete sthn ekpompi? 10kwh - 20kwh. Deuteri erotisi otan parete thn patenta meta apo poso kairo tha vgalete suskevi sthn agora meta apo Ena Mina? duo. pote? Eiste etimh Gia na tin paragete? Me tin paragogi idrogonou Gia autokinita th ginete.?pote

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συσκευές 10kwh - 20kwh δεν έχουν κατασκευασθεί ακόμα. Το πότε θα βγεί στην αγορά, δεν μπορεί να απαντηθεί σήμερα, καθώς οι προϋποθέσεις που χρειάζονται, δεν έχουν ακόμη διαμορφωθεί. Η πρόθεση είναι, η απαιτούμενη διαδικασία να ολοκληρωθεί το συντομώτερο.

      Διαγραφή
    2. Γιατί δεν έχετε προχωρήσει σε κατασκευή μεγαλύτερης ισχύος. Είναι τεχνικό το θέμα?

      Διαγραφή
  38. A process is disclosed for producing hydrogen and oxygen gasses from water which includes having water in a cavity which has a selected resonant frequency and applying of voltage potential to exciter elements in contact with the water in the cavity so that one element maintains a positive charge and the other a negative charge.

    Το παραπάνω κομμάτι είναι από την πατέντα του Stanley Meyers http://open-source-energy.org/rwg42985/russ/Patents/SMeyer-CA1234773A1-Resonant_Cavity_Hydrogen_Generator_That_Operates_with_a_Pulsed_Voltage_Electrical_Potential.pdf και εσείς λέτε http://www.hellagen.gr/2016/01/cavity.html εξηγείστε μου παρακαλώ πως γίνεται 29 χρόνια μετά ( 1987 - 2016 ) αυτό είναι μια ...νέα επαναστατική εφεύρεση. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως γιατι ο Meyers δεν τραβηξε 20 Αμπερ στα 18 Βολτ; Μια υποθεση κανω. Θα μας απαντησουν πιστευω.

      Διαγραφή
    2. Επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά σε όλους, ότι στην συσκευή του Stanley
      Meyer γίνεται ηλεκτρόλυση με την κλασσική μέθοδο (ενδόθερμη διαδικασία), ενώ με
      την δική μας μέθοδο η ηλεκτρόλυση επιτυγχάνεται δια του συντονισμού υψηλών
      συχνοτήτων

      Διαγραφή
  39. Απαντήστε παρακαλώ στον KOSTASDASKALOS. Γράφετε "Περιμένουμε τις ερωτήσεις σας ..."
    Εμείς περιμένουμε τις απαντήσεις σας.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ.Ζωγράφε, προχωρήστε τις εργασίες σας και κινητοποιηθείτε περαιτέρω όσον αφορά την προβολή των συσκευών σας, με μελέτες, παρουσιάσεις κλπ, φτιάξτε μία συσκευή με γυαλιστερό περίβλημα κ.α. και αφήστε τις μικροσυσκευές που καμιά οικονομία δεν προσφέρουν στα σπίτια μας, όπως αυτή των υδροστροβίλων. Ο χώρος στον οποίο βρίσκεστε είναι γνωστός στο εξωτερικό ως η απάτη του HHO της δήθεν φθηνής ηλεκτρόλυσης δηλαδή, που μας δίνει απ'ευθείας υδροξύ, είναι επικίνδυνος και ακατάλληλος για να στέκεστε παθητικός. Δείτε πως προχωράνε εταιρείες όπως η Honda και η Toyota, οι οποίες έφτιαξαν ηλεκτροκίνητα οχήματα με φιάλες υδρογόνου έτσι ώστε ο οδηγός να προμηθεύεται καθαρό υδρογόνο το οποίο χρησιμοποιεί για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και έτσι τροφοδοτεί το όχημά του. Θα μας πουλάνε μεν ακριβό υδρογόνο αλλά για την ώρα μιλάμε για επιστημονικά γνωστό και αποδεδειγμένο τρόπο (αντίο ελεύθερη ενέργεια).
      Ο κ.Τριανταφυλλόπουλος σας έδωσε την ευκαιρία να εφαρμόσετε μία συσκευή σας στο zougla και δεν το κάνατε με τη δκαιολογία του φόβου να κλαπεί το σύστημά σας. Δηλαδή δεν γίνεται να το κρατήσετε για μία δύο μέρες για λόγους επίδειξης και κατόπιν ν'απεγκατασταθεί και να παραμείνει ασφαλές; Η εφαρμογή σ'ένα μικρό διαμέρισμα τι έγινε;
      Ο κόσμος δεν έχει υπομονή κύριε Πέτρο. Ως άνθρωπος της τεχνολογίας πρέπει να δίνετε τεχνολογικές εφαρμογές στον κόσμο και όχι θεωρίες. Οι θεωρίες για τους φιλόσοφους και τους συγγραφείς. Ή θα μας δείξετε το έργο σας και την αγάπη σας για την τεχνολογία με έργα ή σε λίγες μέρες θα σας έχει ξεχάσει ο κόσμος, μαζί και τις μεγάλες υποσχέσεις. Αν οι συσκευές σας δεν έχουν ολοκληρωθεί ή μελετηθεί αρκετά ώστε να κατοχυρωθούν και να προχωρήσουν σε βιομηχανική παραγωγή, τότε να το πείτε στον κόσμο.

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα επίσης να επισημάνω το εξής: Κάνατε βίδες τη συσκευή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην εκπομπή του zouglagr, για να αποδείξετε τι ακριβώς; Δεν αποδεικνύει τίποτα αυτό από τη στιγμή που ακόμα κρατάτε μυστικά. Το σημαντικό κ.Πέτρο δεν είναι να αποδείξετε στον κόσμο οτι δεν έχετε κρύψει κάτι στη συσκευή. Αυτό είναι θέμα της κατοχύρωσης της πατέντας και περιλαμβάνεται στα δεδομένα τα οποία ορθώς κρατήσατε κρυφά. Είναι θέμα μεταξύ του εφευρέτη και του οργανισμού που κατοχυρώνει την πατέντα, όχι του απλού κόσμου. Θα μπορούσατε από την αρχή να έχετε βάλει και ένα κάλλυμα στις συσκευές σας και να μην γνωρίζουμε τίποτα από το τεχνικό κομμάτι. Πρέπει όμως ο κόσμος να δει οτι αυτά που φτιάξατε δουλεύουν. Σας το έχουν πει δεκάδες φορές, να εφαρμόσετε τη συσκευή σας σε ένα μικρό σπίτι ώστε ο κόσμος να δει το αποτέλεσμα της συσκευής στην πράξη, αλλά προς λύπη όλων, δεν το κάνετε. Μέγα λάθος λοιπόν οι συνεχείς τεχνικές παρουσιάσεις και η έλλειψη εφαρμογής σε καθημερινές συνθήκες για τον πολίτη.
      Και ένα επιπλέον ερώτημα: Γιατί δεν κάνατε ταυτόχρονη κατοχύρωση σε όλους τους οργανισμούς κατοχύρωσης, διεθνών και εθνικών;
      Και ένα τρίτο ερώτημα: Εφ'όσον φοβάστε μην κλαπούν οι συσκευές σας, τότε πως εφοδιάσατε τις άπορες οικογένειες με συσκευές παραγωγής ηλεκτρισμού; Δεν φοβηθήκατε μην κλαπούν οι συσκευές από τα σπίτια των οικογενειών αυτών;

      Διαγραφή
    3. Σχετικά με τη λειτουργία της συσκευής σε πραγματικές (μή πειραματικές)συνθήκες, υπάρχουν μαρτυρίες οικογενειών (τις οποίες γνωρίζετε, αφού τις αναφέρετε) που βεβαιώνουν πως ηλεκτροδοτούντο από τη συσκευή του ΠΖ. Και δεν υπήρχε κανένας φόβος να κλαπούν, καθώς οι άνθρωποι που τις είχαν σπίτι τους, δεν γνώριζαν την αξία της εφεύρεσης για την οποία, εκείνο το διάστημα, κανείς δεν ήξερε τίποτε!..
      Όσον αφορά την "ταυτόχρονη κατοχύρωση σε όλους τους οργανισμούς κατοχύρωσης, διεθνών και εθνικών", είναι εύκολο να λέγεται, αλλά εξαιρετικά δύσκολο (για έναν ιδιώτη) να γίνεται.
      Τα άλλα που γράφετε, είναι απόψεις σας που δεν έχει κανένα νόημα να αντικρουσθούν.

      Διαγραφή
    4. Φαίνεται ότι δεν έχετε δει τα videos που έχουν προβληθεί από το zougla.gr.
      Οι συσκευές μας είχαν τοποθετηθεί σε 4-5 κατοικίες στις οποίες είχε διακοπεί το
      ηλεκτρικό ρεύμα και οι ένοικοι δύο από αυτές τις κατοικίες το ομολόγησαν με
      συνέντευξή τους.
      Επίσης, με την συσκευή μας τροφοδοτήθηκαν επί 12 ημέρες φορτία με τα εξής
      χαρακτηριστικά : δύο (2) μικρά ηλεκτρικά μοτέρ των 3,5 watt έκαστο και μια λυχνία
      φωτισμού των 20 w, δηλαδή συνολική ισχύς 27 w συνεχώς ανά 24ωρο, που
      σημαίνει: 24 ώρες Χ 27 W = 648 W /ημέρα Χ 12 ημέρες = 7.776 WH (βατώρες).
      Αν ο αριθμός αυτός 7.776 WH διαιρεθεί διά 12 V (βολτ) που παρείχε ο
      αντιδραστήρας ψυχρής καύσης εξάγεται ως αποτέλεσμα 648 Αμπέρ ή αλλιώς θα
      χρειαζόταν μια μπαταρία 648 ΑΗ (αμπερωρίων), της οποίας το βάρος θα υπερέβαινε
      τα 250 κιλά (kgr) και οι διαστάσεις της το 1,00 Χ 1,50 m (μέτρα) !
      Τέλος, το άνοιγμα της συσκευής μας ενώπιον όλων έγινε κατόπιν επιθυμίας πολλών
      τηλεθεατών και ιδίως για απάντηση σε κάποιους κακοπροαίρετους αμφισβητίες, που
      διέδιδαν ότι δήθεν είχαμε μέσα πυρηνικές μπαταρίες ή γομώσεις ή κάτι ανάλογο …

      Διαγραφή
  40. Καλησπέρα και συγχαρητήρια
    Θα ήθελα να εκφράσω τον εξής προβληματισμο,
    γίατι δεν δημιουργείται μια ομάδα που θα λύσει το πρόβλημα της παγκόσμιας πατέντας μέσω δημόσιας χρηματοδότησης ούτως ώστε να λυθεί το κυριότερο πρόβλημα , είτε μέσω των γνωστών πλατφόρμων crowdfunding είτε καποιου αλλου είδους εράνου!Να χρηματοδοτηθεί ακόμα και η παραγωγή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.Για τον προβληματισμό που εκφράζετε, πρέπει να πούμε πως η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος προς όφελος της Ελληνικής κοινωνίας, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  41. Τη διάλογος είναι αυτός χωρίς απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε αρχή και δύσκολη....
      Πάντως έχετε δίκιο για την καθυστέρηση και ζητούμε συγνώμη. Ελπίζουμε στο μέλλον να μην ξαναϋπάρξει το φαινόμενο.

      Διαγραφή
  42. Η μόνη εξήγηση για τη μυστικοπάθεια του εφευρέτη είναι η προστασία της συσκευής. Εφ'όσον δουλεύει και κάνει αυτό που ο εφευρέτης ισχυρίζεται οτι κάνει, τότε θεωρώ οτι η πραγματική συσκευή δεν είναι καν αυτή που βλέπουμε στο zougla και οτι κανείς μας δεν θα τη δει μέχρι να πατενταριστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον) Άλλο πράγμα η μυστικοπάθεια και άλλο η προστασία του επιστημονικού μυστικού που κλείνει μέσα του όλη την αξία της εφεύρεσης.
      2ον) Δεν ισχυρίζεται ο εφευρέτης ότι η συσκευή κάνει αυτό που κάνει. Το βλέπουν τα ματάκια μας και το βεβαιώνει επιστημονικά η Ένωση Ελλήνων Φυσικών!!!
      Έλεος, πλέον, με την καχυποψία !!!

      Διαγραφή
  43. Περιμένουμε της απαντήσεις σας. ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε αρχή και δύσκολη....
      Πάντως έχετε δίκιο για την καθυστέρηση και ζητούμε συγνώμη. Ελπίζουμε στο μέλλον να μην ξαναϋπάρξει το φαινόμενο.

      Διαγραφή
  44. Παρακολουθήσαμε τη σημερινή εκπομπή του zouglagr αλλά μας μπερδέψατε. Πως προέκυψαν τα δύο χρόνια για κατοχύρωση της πατέντας; Τον ερχόμενο Σεπτέμβρη είχατε πει οτι θα μπορούσατε να ξεκινήσετε τις διαδικασίες για την παραγωγή των συσκευών.

    Το κράτος υποχρεούται να μπει μπροστά λόγω της ανθρωπιστικής κρίσης που περνά η χώρα και να δώσει τα χρήματα που απαιτούνται για να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και να μειωθεί ο χρόνος αναμονής στο ελάχιστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπο οσο βλεπουμε στα καναλια, το κρατος προσπαθει να μαζεψει φορους. Την ανθρωπιστικη κριση που τη ειδατε; Eχει ακουστει κατι τετοι; Φορους χρειαζονται για το πρωτογενες πλεονασμα.


      Διαγραφή
    2. Άλλο "πράγμα" είναι το κράτος και άλλο η κοινωνία, καθώς το κράτος είναι ο μηχανισμός διοίκησης της κοινωνίας.
      Ο Πέτρος Ζωγράφος επιθυμεί τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή της εφεύρεσής του να διοχετεύονται στην κοινωνία και όχι σε χέρια αντιθέτων συμφερόντων. Το πρώτο βήμα για την υλοποίηση αυτής της επιθυμίας του, είναι η ίδρυση του κοινωνικού Κινήματος "ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ".

      Διαγραφή
  45. Νέα εφεύρεση του κυρίου Ζωγράφου; Αυτό τότε τι είναι https://www.youtube.com/watch?v=zxDNAoKti3o ; Δείξτε σας παρακαλώ κάτι ...σοβαρό πριν χάσετε εντελώς κάθε ίχνος αξιοπιστίας. Περιμένω επίσης με αγωνία την απάντηση στην προηγούμενη ερώτηση: Πώς από 12 μήνες για την κατοχύρωση της πατέντας ( δικά σας λόγια! ) πήγαμε στους 17 και τώρα στους ...24; Σας ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν είναι μόνο οτι από του 12 φτάσαμε στους 24 μήνες. Με ποιο δικαίωμα λένε οτι την παγκόσμια λύση στο ενεργειακό θα τη βάλουν στο συρτάρι για 2 χρόνια, τη στιγμή που κόσμος πεθαίνει και η φτώχια στη χώρα μας, αλλά και παντού πλέον, έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο; Ή δεν κατάλαβαν τι συμβαίνει ή οι(εντυπωσιακές κατά τ'άλλα) συσκευές, δεν προσφέρουν τις λύσεις που υποστηρίζει ο εφευρέτης τους(κάτι που αρνούμαι να πιστέψω εδώ που φτάσαμε). Συνεπώς ο αγώνας να ενεργοποιηθούν φορείς και λαός πρέπει να είναι ο στόχος. Αν δεν μπορέσουμε να προωθήσουμε με επιτυχία το καλύτερο προϊόν στον κόσμο, θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας... Πάλι στους πολιτικούς θα το ρίξουμε το φταίξιμο...

      Διαγραφή
    2. Οι πολιτικοι τι κανουν για αυτο αφου το γνωριζουν; Εξπρες τροπολογιες ψηφιζονται 100αδες καθε ημερα, ποσες ομως για να ανακουφισουν τον πολιτη ;

      Διαγραφή
    3. Ουδεμία σχέση έχουν αυτά τα παιχνιδάκια του youtube, στα οποία αναφέρεστε, καθ’
      όσον οι συσκευές αυτές είναι ισχύος 2-3 W και το πολύ-πολύ να ανάψουν 1-2
      λεντάκια.
      Αντίθετα, η χθεσινή εφαρμογή που παρουσιάστηκε από εμάς στο zougla.gr άναψε
      περίπου 840 led, δύο (2) λάμπες πυρακτώσεως των 40 W η κάθε μία και έθεσε σε
      λειτουργία ηλεκτρικό ραδιόφωνο. Επί πλέον, το αντίβαρο της εφαρμογής ήταν
      περίπου δέκα κιλά (10 kgr) και ο εναλλακτήρας-γεννήτρια που κατασκευάσαμε εμείς
      διέθετε πολυφασικά τυλίγματα.

      Διαγραφή
    4. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  46. Τον ερχόμενο Σεπτέμβρη είχατε πει οτι θα μπορούσατε να ξεκινήσετε τις διαδικασίες για την παραγωγή των συσκευών.Πώς από 12 μήνες για την κατοχύρωση της πατέντας ( δικά σας λόγια! ) πήγαμε στους 17 και τώρα στους ...24; Σας ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  47. 18 μήνες?χάνετε την αξιοπιστία σας.Λυπαμε πού σας πίστεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπούμαστε πολύ που σας απογοητεύσαμε, αλλά η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  48. Μηπως λεω εγω παιζει κατι αλλο.πως απο σεπτεμβριο.εγινε 18 μηνες.αν δεν ξερετε ποτε θα ολοκρηρωθει το πατενταρισμα καλυτερα να μην λετε τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν "παίζει κάτι άλλο". Απλά, η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  49. Ας ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ 18 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΤΕΛΙΩΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ?ΕΣΕΙΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΕΙ ΑΛΛΑ.ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΑΝ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  50. https://www.youtube.com/watch?v=zxDNAoKti3o μην αντιγράφετε πραγματα που αλλοι εχουν κανει εδω και 30 χρονια.χανετε την αξοιοπηστια σας.μηνετε στην πατεντα σας για σας το λεω ολοι εχουν προσβαση στο διαδικτιο σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν τα ειχαν κανει, ο ΟΒΙ δεν θα το ειχε δημοσιευσει;

      Διαγραφή
  51. προστατεψτε τον κ πετρο συγουρα θελει να βοηθησει.αλλα αντιγραφοντας. χανει την αξοιοπηστια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ποτε θα τελιωσει το πατενταρισμα τελικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε ήδη απαντήσει πολλές φορές στα επαναλαμβανόμενα σχόλιά σας.

      Διαγραφή
    2. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  53. Ένα μικρό σχόλιο για αυτό το άρθρο: http://www.hellagen.gr/2016/02/blog-post_26.html Ειλικρινά πιστεύετε ότι όταν σχολιάζουμε αρνητικά την εφεύρεση ( η οποία βασικά ΔΕΝ είναι εφεύρεση του κυρίου Ζωγράφου... ) το κάνουμε γιατί έχουμε τίποτα με τον κόσμο αυτών των κρατών που αναφέρετε; Όχι κύριοι δεν κρίνουμε "εξ ιδίοις τα αλλώτρια" αλλά κρίνουμε την ...υποτιθέμενη εφεύρεση. Μην αλλάζετε το θέμα. Απάντηστε στις απλές ερωτήσεις που έχουν γίνει εδώ. Αν δεν έχετε να παρουσιάσετε τίποτα καινούργιο μη μας ...κουράζετε με τέτοια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή, προφανώς, δεν διαβάζεται όλες τις απαντήσεις που δίνονται, επαναλαμβάνω εδώ την απάντηση που ήδη έχει δοθεί στο σχόλιό σας αυτό: "Ουδεμία σχέση έχουν αυτά τα παιχνιδάκια του youtube, στα οποία αναφέρεστε, καθ’
      όσον οι συσκευές αυτές είναι ισχύος 2-3 W και το πολύ-πολύ να ανάψουν 1-2
      λεντάκια.
      Αντίθετα, η χθεσινή εφαρμογή που παρουσιάστηκε από εμάς στο zougla.gr άναψε
      περίπου 840 led, δύο (2) λάμπες πυρακτώσεως των 40 W η κάθε μία και έθεσε σε
      λειτουργία ηλεκτρικό ραδιόφωνο. Επί πλέον, το αντίβαρο της εφαρμογής ήταν
      περίπου δέκα κιλά (10 kgr) και ο εναλλακτήρας-γεννήτρια που κατασκευάσαμε εμείς
      διέθετε πολυφασικά τυλίγματα".

      Διαγραφή
    2. Και πάψτε να μας κατηγορείτε ότι αλλάζουμε θέμα, ότι σας κουράζουμε, κλπ. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Κουράζετε τους άλλους που μπαίνουν εδώ να συζητήσουν τις απόψεις τους.

      Διαγραφή
  54. Δηλαδή πάμε για των άλλο Σεπτέμβρη και βλέπουμε. Δεν πάτε καλά. Κάτι μου μυρίζει. Πότε θα βγει τελικά το τελικό προϊόν στην αγορά; σε 3 χρόνια η 23;ευχαριστώ για τον χρόνο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι οτι θα ηθελα κατι τετοιο αλλα... απο τον πρωτο υπολογιστη που σχεδιαστηκε, ποσα χρονια πηρε για να εχουμε ο καθενας εναν στο σπιτι;

      Διαγραφή
    2. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
    3. Η διαδικασία έχει να κάνει με συγκεκριμένες ενέργειες. Και απέτητε συγκεκριμένος χρόνος για την κάθε ενέργεια. Οπότε δεν δικαιολογητε να μην ξέρετε.

      Διαγραφή
  55. Στον δευκαλών έλεγαν θα ανοίξουν εργοστάσιο παραγωγής της συσκευής τους. Στην Ξάνθη. Και δέκα μέρες πριν ανοίξουν υποτίθεται πήραν την απόφαση να πάνε στον Καναδά. Γιατί όπως υποστήριξης δεν είχανε την απαραίτητη στήριξη του κράτους. Και το θυμήθηκαν αυτό μετά από τρισιμιση χρόνια. Υποτίθεται προσπάθειων. και αφού τσέπωσαν κάμποσα εκατομμύρια κάποιων επενδυτών. Μήπως το πάτε εκεί? απλά ρωτάω και περιμένω απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον Πέτρο Ζωγράφο, έχουν προσφερθεί όχι εκατομμύρια, αλλά δισεκατομμύρια. Τα προσπέρασε για έναν και μόνο λόγο: Για να μη φύγει η εφεύρεση (και τα τεράστια οφέλη της) από την Ελληνική κοινωνία. Αυτά, επειδή επιμένεις να ρωτάς και να περιμένεις απάντηση.

      Διαγραφή
    2. Αυτό υποστήριζετε εσείς. Χωρίς αποδείξεις. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει κάποια απόδειξη.

      Διαγραφή
  56. Επαε όρε κοπελια. Σεπτέμβρη πια χρόνια θα αγοράσω τη μηχανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  57. Είμαι από ήπειρο εδώ και καιρό σας παρακολουθώ. Είμαι άνεργος εδώ και τέσσερα χρόνια. Έχω μικρά παιδιά και όλοι μας περνάμε πολύ δύσκολα. Μας είχατε δώσει μια ελπίδα να περιμένουμε κάτι από σας. Αλλά τώρα.πως μπορείτε να λέτε σε δώδεκα μήνες θα τελειώσει το θέμα της παγκόσμιας κατοχυρώσεις. Και μετά να γίνεται είκοσι τέσσερις. Περιμένω απάντηση. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
  58. από ότι κατάλαβα η συσκευή που παρουσιάζατε τόσο καιρό στο ζούγκλα.gr είναι κάπου 800wat.τώρα λέτε ότι θα παρουσιάσετε μια πιο μοντέρνα εκδοχεί περίπου 1000w.Γιατί είναι τόσο δύσκολο να παρουσιάσετε μια συσκευή 10.000w λόγο μεγέθους? Η γίνεται επικίνδυνη λόγο της υψηλής πιέσεις που παράγετε για να λειτουργήσει? ευχαριστώ. και κάτι ακόμη πότε θα τελείωση τελικά η καταχώριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν φοβομουν, θα επαιρνα 10 των 1000W για να εχω και διασπορα κινδυνου να μην χαλασει η μια και ξεμεινω.

      Διαγραφή
    2. Εγω και η παρεα μου παιρνουμε τηλεφωνα στους βουλυτες της περιοχης μας και σε εφημεριδες και τηλεοπτικους σταθμους για να παιξουν τον θεμα και να ασχοληθει το πανελληνιο. Και ο εφευρετης θα προστατευθει και οι πολιτικοι θα αναγκαστουν να πραξουν αυτα που πρεπει για να το αποκτησετε. Ειδικα αν βρουν ακρη να βαλουν και εναν φορο στην αποκτηση και χρηση του.

      Διαγραφή
    3. Οι βουλευτές, για μεγάλα και σοβαρά θέματα, είναι άβουλοι. Δεν το έχεις διαπιστώσει; Δεν βλέπεις ότι ψηφίζουν νόμους καθ' υπόδειξη εξωχώριων δυνάμεων ;;

      Διαγραφή
    4. Με δέκα συσκευές πιστεύω ότι το κόστος για την απόκτηση τους θα είναι πολύ μεγάλο. Ενώ με μια συσκευή μεγάλη 10 Kwh που καλύπτει πλήρως μια μέση κατοικία θα είναι πολύ μικρότερο. Εκτός και υπάρχει θέμα ασφαλείας. Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  59. Η ΚΥΡΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαδικασία για τη διεθνή κατοχύρωση μίας πατέντας (και μάλιστα τόσο σημαντικής για όλο τον κόσμο) αλλά και η παράλληλη κατοχύρωση, στην πράξη, της αποκλειστικής διάθεσης του επιτεύγματος, δεν είναι συνταγή για μαγείρεμα, ώστε να μπορεί κάποιος να απαντήσει οριστικά, για τον τρόπο και τον χρόνο που θα χρειαστεί, αν θέλει να μην ψεύδεται. Ούτε μπορεί να εκθέτει την στρατηγική του, επάνω και σε αυτόν τον τομέα.

      Διαγραφή
    2. Με λίγα λόγια ούτε εσείς έχετε ιδέα. Η κάνω λάθος. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  60. Και απάντηση καμια... Ντροπή σας κύριοι, μόνο αυτό έχω να πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μονη λογικη εξηγηση ειναι οτι δεν πληρωνεται καποιος βαρδια.

      Διαγραφή
    2. υποτιμητικά η υβριστικά σχόλια,δεν θα απαντώνται η θα διαγράφωνται..η καθυστέρηση στην ανάρτηση απαντήσεων στα σχόλια η στις ερωτήσεις των επισκεπτών οφείλεται κυρίως στη παράλληλη δραστηριότητα για την εξέλιξη της καινοτομίας και την διάδοση της..επίσης, οι απαντήσεις σε τεχνικά κυρίως ερωτήματα πρέπει να δίνονται με σαφή και επιστημονικό τρόπο αποσπώντας όμως τους τεχνικούς της ερευνητικής ομάδας όσο το δυνατόν λιγότερο απο την κύρια ενασχόληση τους..

      Διαγραφή
  61. Η πρώτη αίτηση για κατοχύρωση κατατέθηκε το 2012. Τα έγγραφα που δείχνετε έχουν ημερομηνίες επάνω... Το 2013 χορηγήθηκε η πατέντα προφανώς σύμφωνα με την νομοθεσία να περάσουν κάποιοι μήνες για εξέταση κ.τ.λ. Έρχεστε λοιπόν το 2016, τρία χρόνια μετά, να μας πείτε ότι θέλει ακόμη 24 μήνες ( 2 χρόνια ) για διεθνή κατοχύρωση; Τι περιμένατε 3 χρόνια τώρα; Αν δεν υποήρχαν τα χρήματα γιατί δεν ξεκινήσατε τη δημοσιοποίηση τότε τρία χρόνια πρίν αφού είχε ήδη κατοχυρωθεί από τον ΟΒΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Magrav Home Power. Τι έχετε να πείτε για αυτοί την συσκευή 3.5kwh που πωλητε ιδει. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη συσκευή αυτή, μιλάνε οι κατασκευαστές της. Η "Ομάδα Πέτρου Ζωγράφου" δεν είναι (και δεν θέλει να είναι) απολογητής όλων των υφιστάμενων στον κόσμο, εφευρέσεων.
      Και, βέβαια, δεν θα αποτρέψουμε κανέναν να αγοράσει αυτή ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή, οπότε θα γνωρίσει και την αποτελεσματικότητά της.

      Διαγραφή
    2. εγω βρηκα αυτο για την Μagrav http://pesn.com/2015/12/01/9602696_Keshe-Magravs-Power-systems_being_recalled/ και οπως αναφερεται στο κειμενο ειναι η περιπτωση της «παρθενου σε ενδιαφερουσα». Ειναι φαινομενο της εποχης μας να δινεις χρημα και να μην δουλευει. Τουλαχιστον με την συσκευη του ΠΖ δεκαδες ανθρωποι την εχουν δει ζωντανα σε λειτουργια και δεκαδες χιλιαδες μεσω διαδικτυου.

      Διαγραφή
  63. Υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με το πώς θα μπορεί να μπει το καύσιμο υλικό χωρίς να χρειάζεται να ανοιχτή η καρδιά τής συσκευής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Το υπεροξείδιο του υδρογόνου είναι θερμοδυναμικά ασταθές και διασπάται σε νερό και οξυγόνο, με ΔΗ0=98,2 kJ/mol και ΔS=70,5 J/(mol·K):



    Ο ρυθμός διάσπασης αυξάνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας, την αύξηση της συγκέντρωσης του υπεροξειδίου του υδρογόνου και με την αύξηση του pH. Ψυχρά, αραιά και όξινα υδατικά διαλύματα υπεροξειδίου του υδρογόνου δείχνουν την καλύτερη σταθερότητα. Επιπλέον, η διάσπαση καταλύεται από διάφορες ουσίες, που συμπεριλαμβάνουν τα περισσότερα μεταβατικά μέταλλα, όπως ο άργυρος (Ag) και ο λευκόχρυσος (Pt), αλλά και ενώσεις τους, όπως το διοξείδιο του μαγγανίου (MnO2)[23]. Αρκετά μεταλλικά ιόντα, όπως Fe2+ ή Ti3+, μπορούν να πάρουν διαφορετικές καταλυτικές οδούς, στις οποίες σχηματίζονται ενδιάμεσα ελεύθερες ρίζες, όπως HO• και HOO•. Υπάρχουν και μη μεταλλικοί καταλύτες για την αντίδραση διάσπασης υπεροξειδίου του υδρογόνου, όπως το ιωδιούχο κάλιο (KI), που αντιδρά ιδιαίτερα γρήγορα και σχηματίζουν τη βάση για το πείραμα . Η διάσπαση του υπεροξειδίου του υδρογόνου καταλύεται, επίσης, και βιοχημικά, από το ένζυμο καταλάση.

    Ερωτηση αν η θερμοκρασία του νερού που εισάγετε στην καρδιά της συσκευής είναι κοντά στην θερμοκρασία βρασμού μήπως αυξάνεται και η απόδοση της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το στοιχειακό υδρογόνο (γνωστό και ως «διυδρογόνο», H2) παράχθηκε για πρώτη φορά τεχνητά[3] στις αρχές του 16ου αιώνα, με ανάμειξη μετάλλων και ισχυρών οξέων[4]. Τη χρονική περίοδο 1766 - 1781, ο Χένρι Κάβεντις (Henry Cavendish) αναγνώρισε πρώτος ότι το αέριο υδρογόνο είναι μια διακριτή (διαφορετική από τις ήδη γνωστές) χημική ουσία[5], και ότι παρήγαγε νερό όταν καίγονταν. Με βάση αυτή τη βασική του ιδιότητα το ονόμασε «υδρογόνο», συνενώνοντας τις ελληνικές λέξεις «ὕδωρ» και «γεννῶ».

    Η βιομηχανική του παραγωγή γίνεται κυρίως με επίδραση ατμού σε φυσικό αέριο, και λιγότερο συχνά, με την περισσότερο ενεργοβόρα μέθοδο της λεγόμενης «ηλεκτρόλυσης του νερού»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Το 2007 ανακαλύφθηκε ότι αν ένα κράμα αργιλίου και γαλλίου σε μορφή πέλλετ προστεθεί σε νερό μπορεί να παράξει υδρογόνο. Η διεργασία παράγει επίσης αλουμίνα, αλλά το ακριβό γάλλιο, που χρειάζεται για να παρεμποδίζει τη δημιουργία ενός φλοιού οξειδίου, μένει ανέπαφο και μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. Αυτή η αντίδραση έχει σημαντικές πιθανές επιπτώσεις σε μια οικονομία του υδρογόνου, καθώς το υδρογόνο μπορεί να παραχθεί επιτόπου και δεν χρειάζεται να μεταφερθεί[78]:προς ενημέρωση κάποιων. Θα πρέπει να συνεχίσετε την έρευνα με πιθανά καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης σε σχέση με το 160j που έχετε επιτυχία με το μηγμα κράματος που χρησιμοποιείτε. Ευχαριστώ. Χρήστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. κατασκευάζονται σήμερα μονάδες ηλεκτρόλυσης που παράγουν υδρογόνο σε υψηλή πίεση (έως 40bar), οι οποίες αποτελούνται από διπολικές πλάκες/ηλεκτρόδια, ενώ ερευνάται η λειτουργία τους σε πίεση έως 250bar. Επίσης έχουν αναπτυχθεί και μονάδες ηλεκτρόλυσης μεμβράνης ανταλλαγής πρωτονίων (Μονάδες Ηλεκτρόλυσης τύπου ΡΕΜ), οι οποίες δεν περιέχουν καυστική ποτάσα (όπως οι αλκαλικές), παράγουν καθαρότερο υδρογόνο, ενώ υπάρχει προοπτική για παραγωγή υδρογόνου υπό πίεση.
    Από τα οξέα, με αντικατάσταση του Η από ηλεκτροθετικότερα μέταλλα. Έχει καμία σχέση η συσκευή του και ζωγράφου με αυτή την μέθοδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. σε λίγες ημέρες ο Πέτρος Ζωγράφος θα αρχίσει να παρέχει σε φίλους και υποστηρικτές τμηματικά κατασκευαστικές οδηγίες της συσκευής, ώστε σε περίπτωση που τυχόν εμποδισθεί η ανάπτυξη και διάδοσή της από διάφορες «εξουσίες», να μπορούν όλοι να την θέσουν σε λειτουργία για το κοινό καλό. Αυτή είναι η σωστή λύση. κρατήστε την συχνότητα και το κράμα και δώστε όλα τα άλλα. Μπράβο σας. Ξανακερδισατε την εμπιστοσύνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πριν είχα κάνει ένα σχόλιο σχετικά με την απόδοση του μηγματος κράματος που έκανα λάθος. Είναι 480j/k. σε ένα ιαπωνικο σαιτ με κάθε επιφύλαξη λόγο του ότι διάβαζα ήταν μεταφρασμένο. Ένας ερευνητής υποστειριζε ότι έχει προχωρήσει σε καταχώρηση πατεντας με απόδοση μυγματος μεταλλικών κράματων για την παραγωγή υδρογόνου με απόδοση 1600j/k αν το βρω θα το ποστάρω. Ήταν πρόσφατα. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κ.πετρο μην μασάς ιδει πάρα πάρα πολύ Έλληνες έχουν μάθει για σας. Ότι χρειαστείτε είμαι εδώ για σας με ψυχή και καρδιά. Μέχρι τα άκρα αν χρειαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πέτρος Ζωγράφος σ' ευχαριστεί "εκ καρδίας" !!

      Διαγραφή
  71. 1. Πιθανα να χρειαστητε καποια κεφαλαια για να γινει πραγματικοτητα η εφευρεση αυτη. Αν γινοταν καποιος ερανος να μαζευονταν τα κεφαλαια που χρειαζεστε.
    2. Επισης μπορειτε να δημιουργησετε (εναν ποιο απλο και λιγοτερο αποδοτικο συστημα) αν ειναι δυνατον μια συσκευη παραγωγης υδρογονου, με καλυτερη αποδοση απο αυτων που πιθανα υπαρχουν, τα οποια να συνοδευουν τους βενζινικητηρες, προσθετοντας στον κινητηρα υδρογονο, ωστε να εχουμε οικονομια στη βενζινη(απο την πωληση αυτου του μηχανισμου θα μπορουσατε να αντλησετε κεφαλαια για να παραγετε τον ποιο αποδοτικο> αν νομιζετε οτι μπορειτε να παρουσιασετε εμπορικα τον αποδοτικοτερο, με χρηση μονο υδρογονου στον κινητηρα, καμμια αντιρηση).
    3. Αντιστοιχα με τον μηχανισμο του υδροστροβιλου, θα μπορουσατε να δημιουργησετε ενα αεροστροβιλου, ο οποιος θα ηταν στο εμπροσθεν συστημα των αυτοκινητων σε σειρα σαν τουρμπινα με πολλες ελικες, ωστε να παραγει προσθετο ρευμα το οποιο να καταναλωνεται ειτε φορτιζοντας την μπαταρια του αυτοκινητου, ειτε το συστημα παραγωγης του υδρογονου. (Επισης χρησιμο και για βοηθεια σε μερικη φορτιση των ηλεκτρικων αυτοκινητων, εκτος και αν τα παραγομεν αποσα ενεργειας ειναι πολυ χαμηλα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το θέμα των απαιτούμενων κεφαλαίων που αναφέρεις, αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί πρόβλημα και δεν χρειάζεται κανένας έρανος, καθώς προσφέρονται πολλές και διάφορες, άλλες λύσεις. Ούτε αποτελεί λύση της εξεύρεσης κεφαλαίων, η συσκευή μειωμένης αποδοτικότητας σε Υδρογόνο.
      Η ιδέα του αεροστροβίλου στα αυτοκίνητα είναι καλή, αλλά αυτή τη στιγμή επικεντρωνόμαστε στην υπάρχουσα εφεύρεση που είναι πολύ μεγαλύτερης σημασίας.
      Πάντως, ευχαριστούμε για τη συνεισφορά σου στην υποστήριξη της προσπάθειας.

      Διαγραφή
  72. Πρέπει κάποιος να πληροφορήσει τους συγκεκριμένους αρθρογράφους των (Κανέλλη-Τσιντσίνη) ότι η εφεύρεση του Πέτρου ζωγράφου δεν έχει καμία σχέση με το νερό του Καματερού πού πριν από χρόνια κάποιοι συνάδελφοι τους το είχαν υποδείξει ως θαυματουργό

    ΖΖυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πραγματικοί δημοσιογράφοι, πριν "ανοίξουν" ένα θέμα, το "ψάχνουν" καλά. Δεν γράφουν καθ' υπόδειξη. Αλλά, γι' αυτό η κυκλοφορία των εφημερίδων έχει πιάσει πάτο......

      Διαγραφή
  73. Παρόλο που δεν γνωρίζω ακριβώς την λειτουργία της συσκευής. Και δεν έχω καταλάβει γιατί η καυσίμη ύλη πρέπει να τοποθετηθεί στην καρδιά της συσκευής έχω δύο προτάσεις. 1 να τοποθετηθεί ένα κιτ αυτοματης πληρωσεις του υλικού μέσω του νερού πριν ακριβώς την είσοδο στην καρδιά. 2 μια μορφή πλακέτας με αυτοδιασπομενα υλικά. Επίσης δεν ξέρω αν η ομάδα σας γνωρίζετε των κ. Τσιριγγακης αν επικοινωνήσετε πιστεύω ότι μπορεί να σας δώσει τη λύση σε αυτό το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πότε θα κάνετε επίδειξη μίας εγκατεστημένης συσκευής παραγωγής ρεύματος σε σπίτι και για πόσες ημέρες θα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει εγκατεστημένη συσκευή παραγωγής ρεύματος σε σπίτι και δουλεύει αρκετό καιρό. Αυτό, όμως, δεν μπορεί να γίνει δημόσια, ακόμη, διότι υπάρχει ο κίνδυνος κλοπής της από ανταγωνιστικές δυνάμεις. Αυτά τα ζητήματα θα λυθούν μετά την κατοχύρωση της Πατέντας.

      Διαγραφή
    2. Παρακολουθώ καιρό τις προσπάθειές σας. Προχωρήσατε στη διακήρυξη του κοινωνικού κινήματος "Μεσόγειος" και καλέσατε τον κόσμο κοντά σας, χωρίς να έχετε παρουσιάσει τις αναγκαίες αποδείξεις οτι οι συσκευές δουλεύουν. Αυτός είναι και ο σκοπός της επίδειξης. Θα μπορούσε να έχει ήδη γίνει μια εγκατάσταση της συσκευής, να βιντεοσκοπηθεί και αφού απεγκατασταθεί από τη συγκεκριμένη οικία, να παρουσιάσετε το βίντεο στο youtube, χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος κλοπής. Εκτός αν θεωρείτε οτι η παρουσίαση μιας εγκατάστασης πρέπει να γίνεται σε ζωντανή βιντεοσκόπηση.

      Διαγραφή
    3. Προς ΑΝΏΝΥΜΟΣ2 ΜΑΡΤΊΟΥ 2016 - 7:43 Μ.Μ.

      Οι διαδικτυακες εκπομπες απο την zougla.gr μεσω live TV ειναι σε πραγματικο χρονο. Ετσι εγινε και η τελευταια επιδειξη και αμεσως μετα η διαλυση της μηχανης σε κομματια απο τον Π.Ζωγραφο για να δουν ολοι οτι δεν υπαρχει καποια κρυφη πηγη ενεργειας.

      Διαγραφή
  75. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΑΚΟΜΟΠΟΥΛΟΣ2 Μαρτίου 2016 - 7:01 μ.μ.

    Αγαπητέ κύριε Ζωγράφε,
    Πιστεύω ειλικρινά ότι η εφεύρεση σας συνιστά επανάσταση, διαφωνώ όμως με την στρατηγική της κατοχύρωσης παγκόσμιας πατέντας.
    Δεν υπονοώ ότι οι χειρισμοί του νομικού επιτελείου της ομάδας σας είναι λανθασμένοι , άλλωστε δεν έχω ειδική γνώση μιας και δεν είμαι νομικός , απλά συμφωνώ με τον φίλο Aris που σε άψογα Greeklish διατύπωσε την άποψη για το ανέφικτο του να ελέγξει κάποιος στην πράξη ότι τα πνευματικά του δικαιώματα θα γίνονται σεβαστά.
    Κύριε Ζωγράφε καμία από τις μεγάλες βιομηχανικές χώρες ,ούτε καν του Δυτικού κόσμου , πόσο μάλλον η Κίνα ή η Ινδία θα σεβαστούν στην πράξη την πνευματική σας ιδιοκτησία.
    Ο καλύτερος κατά την γνώμη μου τρόπος για την οικονομική αξιοποίηση της εφεύρεσης, ο τρόπος που θα μεγιστοποιήσει τόσο το προσωπικό σας όφελος όσο και το εθνικό μακροοικονομικό και γεωστρατηγικό όφελος είναι αυτή να μείνει αποκλειστικά εντός ελληνικών συνόρων και να αξιοποιείται σε αυστηρά φυλασσόμενες εργοστασιακές εγκαταστάσεις για την παραγωγή αμμωνίας.
    Γιατί αμμωνίας?
    Ως γνωστόν η αμμωνία NH3 αποτελείται από ένα άτομο αζώτου και τρία άτομα υδρογόνου, η μοριακή της δομή είναι τέτοια που της επιτρέπει, σε συνθήκες χαμηλών πιέσεων και ανά μονάδα όγκου, να περιέχει περισσότερο υδρογόνο από όσο υδρογόνο θα χωρούσε μόνο του στην ίδια μονάδα όγκου. Αποτελεί με άλλα λόγια τον καλύτερο τρόπο αποθήκευσης του υδρογόνου. Η αμμωνία επίσης σε αντίθεση με το νερό μπορεί να χρησιμοποιηθεί απευθείας ως καύσιμο σε μηχανές εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, κάτι που υποθέτω σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα: Tο μόριο της αμμωνίας αποτελεί δίπολο και η ενέργεια που απαιτείται για την διάσπαση του μορίου αυτού στα συστατικά του, δηλαδή σε υδρογόνο και άζωτο, είναι 30 φορές μικρότερη από την ενέργεια που απαιτείται για την διάσπαση του μορίου του νερού.
    Η αμμωνία, μαζί με το θειϊκό οξύ , είναι τα χημικά προϊόντα με τον μεγαλύτερο όγκο βιομηχανικής παραγωγής. Ο λόγος είναι ότι η αμμωνία είναι η πρώτη ύλη για την παραγωγή νιτρικού οξέος , αμμωνιακών και νιτρικών λιπασμάτων, καθώς και ουρίας. Επίσης, η αμμωνία και τα άλατά της έχουν ποικίλες εφαρμογές σε διάφορες βιομηχανίες, όπως βαφών, φαρμάκων, εκρηκτικών, τροφίμων, κ.ά.. Η παραγωγή της καταναλώνει περισσότερο από το 1% της (παγκόσμιας) ανθρωπογενούς παραγόμενης ενέργειας. Έρευνα αγοράς αναφέρει ότι η συνολική (παγκόσμια) παραγωγή αμμωνίας το 2012 ήταν 198 εκατομμύρια τόνοι -σε αξία πάνω από 100δις δολάρια με τιμές του 2015- και προβλέπεται ότι αυτή θα αυξηθεί κατά περίπου 35 εκατομμύρια τόνους ως το 2019 .Η Κίνα κατέχει το 28,4% , ακολουθεί η Ινδία με το 8,6%,η Ρωσία με το 8,4% και μετά οι ΗΠΑ με το 8,2% της παγκόσμιας παραγωγής. Περίπου το 80% της παγκόσμια βιομηχανικά παραγώμενης αμμωνίας χρησιμοποιείται από τις βιομηχανίες παραγωγής αγροτικών λιπασμάτων.
    Για την παραγωγή της αμμωνίας χρειαζόμαστε υδρογόνο και άζωτο. Το υδρογόνο έως σήμερα το λαμβάνουμε είτε από την ηλεκτρόλυση του νερού είτε από την αναμόρφωση υπέρθερμου ατμού φυσικού αερίου.(ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΑΚΟΜΟΠΟΥΛΟΣ2 Μαρτίου 2016 - 7:02 μ.μ.

    Πριν την εμφάνιση του (σχετικά) φθηνού φυσικού αερίου, το υδρογόνο που απαιτούσε η παραγωγή της αμμωνίας προέρχονταν σχεδόν αποκλειστικά από την ηλεκτρόλυση του νερού.. Για ένα χρονικό διάστημα, η περισσότερη αμμωνία στην Ευρώπη παράγονταν στην Νορβηγία κοντά στην υδροηλεκτρική μονάδα του Βέρμορκ (Vemork) με το υδρογόνο να παράγεται με ηλεκτρόλυση του νερού.
    Το άζωτο παράγεται με κλασματική απόσταξη του ατμοσφαιρικού αέρα.
    Το άζωτο με το υδρογόνο συντίθενται σε συνθήκες υψηλής πίεσης και θερμοκρασίας σε αμμωνία σύμφωνα με την μέθοδο Haber Bosch καθιερωμένη μέθοδο βιομηχανικής παραγωγής εδώ και 100 χρόνια ενώ το μεγαλύτερο μέρος του κόστους αφορά στην προμήθεια του υδρογόνου.
    Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι με την μέχρι σήμερα γνωστή τεχνολογία η αμμωνία είναι και θα είναι πάντα ακριβότερη από τους υδρογονάνθρακες. (ενδεικτικά τα τελευταία χρόνια κυμαίνεται πάνω από τα 500 δολάρια ο τόνος.)
    Με την εφεύρεση σας όμως η αμμωνία μπορεί να γίνει από την μια παγκόσμιο ελληνικό μονοπώλιο και από την άλλη φθηνότερη από το πετρέλαιο, δηλαδή να το αντικαταστήσει και να γίνει αυτή η βασική ενεργειακή πηγή του πλανήτη. Να σημειωθεί επίσης ότι οι αλλαγές στις υποδομές τροφοδοσίας (βενζινάδικα, βυτιοφόρα κλπ) που θα απαιτούσε το πέρασμα από μια οικονομική δομή βασισμένη στο πετρέλαιο σε μία βασισμένη στην αμμωνία είναι μηδαμινές.
    Για την σύνθεση 1000 kg αμμωνίας απαιτούνται ca177 kg υδρογόνου και ca 823 kg αζώτου. Υπολογίζοντας πόσο θα κόστιζε η παραγωγή από τον HELLAGEN HYDRO αυτών των 177 kg υδρογόνου, προσθέτοντας ένα 20-25% και αφαιρώντας από την τρέχουσα τιμή της αμμωνίας(σταθερά πάνω από 500$/τον τα τελευταία χρόνια) ,θα αποκτήσετε μια ιδέα για τα κέρδη ανά τόνο αμμωνίας που θα πραγματοποιούσε εταιρεία που παράγει αμμωνία χρησιμοποιώντας τον HELLAGEN HYDRO.
    Με άλλα λόγια σας προτείνω αντί να πουλάτε συσκευές που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και υδρογόνο να πουλάτε απευθείας ηλεκτρική ενέργεια και υδρογόνο.
    Στην πατρίδα μας αυτή την στιγμή λειτουργεί στην Καβάλα μονάδα παραγωγής αμμωνίας στις εγκαταστάσεις της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ELFE αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα τροφοδοσίας από την ΔΕΠΑ του έτσι και αλλιώς ακριβού φυσικού αερίου και την ηλίθια φορολογική πολιτική του ελληνικού κράτους. Παρ’ όλα αυτά η εταιρεία είναι σε θέση όχι μόνο να καλύπτει τις ανάγκες της αγροτικής παραγωγής στην Ελλάδα αλλά και να πραγματοποιεί εξαγωγές.
    Η Έδρα των ELFE είναι στον Πειραιά στην οδό Έβρου 182 & Αγ. Δημητρίου. Προτείνω να εξετάσετε την πιθανότητα να τους προμηθεύετε εσείς με το υδρογόνο που χρειάζονται . Αν καταλήξετε σε συμφωνία θα αρχίσετε να έχετε έσοδα και επομένως την δυνατότητα να δρομολογήσετε αυτοδύναμα τον δρόμο που θα επιλέξετε.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Οπως έχει αναφερθεί δεν υπάρχει προβλήματα χρηματοδότησης.αυτό που αναφέρετε είναι ένα απο τα παρα παρα πολλα που θα μπορούσε να προσφέρει ή συσκευή. Πάνω απο όλα ο απλός Έλληνας όπως έχει πεί πολλές φορές ο κ.ζωγράφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΑΚΟΜΟΠΟΥΛΟΣ3 Μαρτίου 2016 - 8:00 π.μ.

      Με όλο τον σεβασμό ΑΝΩΝΥΜΕ δεν προτείνω τρόπο χρηματοδότησης.Προτείνω τροπο ΔΙΑΦΥΛΑΞΗΣ ΤΟΥ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ με ταυτόχρονη εξασφαλίση των πλεονεκτημάτων (άφθονη φθηνή πεάσινη ενέργεια).Αυτό που η πρόταση μου ΔΕΝ διασφαλίζει είναι κάτι που έτσι και αλλιώς θεωρώ ουτοπικό:Την ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ του πολίτη ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΩΡΕΑΣ

      Διαγραφή
  78. ΥΔΡΑΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
    ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΜΕΝΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΜΠΟΣΟ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ (ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ).ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΝΕ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΙΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΤΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ (ΕΩΣ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΩΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ PHYSICS NEWS (Η ΑΛΛΗΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ) ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ Η ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΕ Τ.ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΑΠΟΣΧΟΛΟΥΝΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. 1. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Π. ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΣΤΗΝ Κ.Κ.ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ? 2. ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΥΡΙΞΗ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ? 3.ΓΙΑΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ (ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ)ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ (1500 ΣΤΟ FACEBOOK ΚΛΠ)ΣΕ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ Π.Χ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΔΥΚΤΙΟΥ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΔΡΑ ΤΟ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ,Η ΑΠΛΑ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΔΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ SITE,Η ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΝΤΙΟ) ? ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΟΦΕΛΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΔΟΚΙΜΙΣΕΙ (ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ)ΠΡΕΠΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΖΥΜΩΣΗΣ Ο ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΚΥΡΙΟΣ Π.ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΡΙΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΕΛΟΧΕΥΟΥΣΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ (ΒΛΕΠΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΚΟ). ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΣΤΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ A PRIORI ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΕΘΗ ΓΙΓΑΒΑΤ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΖΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΔΟΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ .Κ.Υ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για την στήριξη σας..απαντούμε στις ερωτήσεις σας.1)η ερευνητική ομάδα αποτελείται απο επιστήμονες διαφόρων κλάδων και ειδικοτήτων..η κίνηση πολιτών <> έχει επικεφαλή τον ΠΖ,την ερευνητική ομάδα αλλά και απλούς πολίτες...2)δια αλληλογραφίας κατόπιν συννενόησης..η εγγραφή σας ως μέλος-όχι ως απλός επισκέπτης-στο HELLAGEN gr εκλαμβάνεται ως προεγγραφή στη κίνηση πολιτών...3)στο διαδίκτυο υπάρχουν ομάδες υποστήριξης του εφευρέτη απο πολίτες που κινήθηκαν αυθορμήτως ύστερα απο τις εκπομπές του ΖΟΥΓΚΛΑ gr μετά και την αποσιώπηση των ΜΜΕ συμπεριλαμβανόμενης και της κρατικής τηλεόρασης..το fb αλλά και γενικά το διαδίκτυο είναι για εμάς το κύριο μέσο επικοινωνίας μαζί σας και διάδοσης της καινοτομίας η κατοχύρωση της οποίας δεν εξαρτάται απο την επισκεψιμότητα στους διαδικτυακούς τόπους..
      καλή συνέχεια και καλή δύναμη...

      Διαγραφή
  79. Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας σας έχει δώσει αυτά που συμφωνησατε. Η ακόμη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Πολλά συγχαρητήρια Κ.πετρο. Υπάρχει καμία εξέλιξη με την συσκευή σας? Θα κάνετε κάποια δημόσια επίδειξη με μεγαλύτερα φορτία; η καμία επίδειξη με μηχανή αυτοκίνητου? Όπως με το σκουτερακι . Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Η όλη πληροφόρηση για την παραγωγή αμμωνίας και το ενδεχόμενο μίας συνεργασίας με την εταιρεία που αναφέρατε,είναι πολύ ενδιαφέρουσα και μέσα στα πλαίσια της ωφέλειας που θέλει ο εφευρέτης να προσφέρει στην Ελληνική κοινωνία και η οποία "δεν περιορίζεται στην αυτονόμηση του πολίτη σαν αποτέλεσμα δωρεάς". Σίγουρα θα εξεταστεί από την "Ομάδα ΠΖ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ακούγεται και δεν χρειάζεται να έχει τελειώσει και η διαδικασία της καταχώρησης πατεντας θα μπορούσε να εφαρμοστεί άμεσα με την προϋπόθεση ότι θα φυλάσσεται πολύ αυστηρά ο χώρος,ακομα και από τον στρατό που δεν νομίζω να έχουν καμιά αν τήρηση οι υπεύθυνοι του υπουργείου άμυνας να τοποθετηθουν 4-5 σκόρπιες επί 24 ώρες. Εδώ έχουν ξετεντωσει 10.000 στρατιώτες να φτιάχνουν καταλύματα.ετσι θα αποδειχθεί αν πραγματικά θέλουν να βοηθήσουν των κύριο ζωγράφο και την πατρίδα όπως έχει δηλώσει ο κ Καμένος. Με άμεσα ωφελεί για μια ελληνική εταιρεία που θα γίνει ασυναγωνιστη σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Με άμεσα οφέλη για την ελληνική οικονομία. Μια μεγάλη ευκαιρία για των κ ζωγράφο να αποδείξει άμεσα τα όσα λέει. Μόνο ελπίζω να μην μείνετε μόνο σε αυτό.αυτο κατά την άποψή μου θα είναι η καλύτερη επιλογή μέχρις ότου γίνει η καταχώρηση της πατεντας.ελπιζω να πράξετε αυτό που πρέπει όλοι η ομάδα σας. ευχαριστώ. Χρήστος Μέσος Έλληνας

      Διαγραφή
    2. Καλό και για την μείωση κόστους των αγροτών μας.συνφωνω απόλυτα άμεση συνεργασία αν γίνεται και αύριο

      Διαγραφή
  82. Γιατί μέχρι τώρα δεν έχετε παρουσίαση συσκευή μεγαλύτερης ισχύος? Αν έχετε την τεχνική δυνατότητα να παρουσιάσετε μια συσκευή 2kwh η 3kwh. Και την βάζατε να δουλέψει για 10 μέρες. Όπως είχατε κάνει με την πρώτη συσκευή. Με τα ανάλογα φορτία θα κλείνατε μία και καλή τα στόματα όλων αυτών που υποστηρίζει θεωρίες πυρηνικών μπαταριών και άλλα ανάλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό και δεδομένων όπως το κόστος του υδρογόνου για την παραγωγή αμμωνίας ανέρχεται αν δεν κάνω λάθος στο 70%για την παραγωγή της. Με μια καλή συμφωνία η εταιρεία θα μπορούσε να μειώσει τής τιμές της κατά 20%και να γίνει άμεσα κυρίαρχος στην αγορά αυξάνοντας έτσι τα καθαρά κέρδη της λόγο της αύξησης μεριδίου. και ένα 20%θα μπορούσε να πηγαίνει κατευθείαν στον κρατικό προϋπολογισμό. Οι υπολογισμοί μου στηρίζονται στην σημερινή τιμή φυσικού αερίου,και στο κόστος του υλικού της συσκευής κ Πέτρου ζωγράφου με 2 €το κιλό. Αυτό θα σημαίνε δισεκατομμύρια για το κράτος. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Προτρέπω τους αναγνώστες και φίλους της ερευνητικής ομάδας του Πέτρου Ζωγράφου να βομβαρδίσουν συνεχόμενα μέσα από τα social τις σελίδες των μεγάλων καναλιών ώστε το θέμα άμεσα να πάρει τις απαιτούμενες διαστάσεις. Γιατί ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα από τα μεγάλα κανάλια και εφημερίδες. Με κάθε ευκαιρία μπείτε σε όλες τις σελίδες τους ΣΤΑΡ ΑΝΤ1 κλπ και ρωτήστε στα σχόλια! Γιατί δεν αναφέρετε πουθενά για την συσκευή του Πέτρου Ζωγράφου??? Στείλτε μαιλ... Ξανά και ξανά. Αν συντονιστούμε για μία βδομάδα Θα πάρουμε αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίκειται παρουσίαση του ΠΖ σε μεγάλο κανάλι, σε εκπομπή με μεγάλη ακροαματικότητα.

      Διαγραφή
  85. Με αφορμή αυτό το άρθρο http://www.hellagen.gr/2016/03/blog-post_78.html να προτείνω κάτι παρα πολύ απλό: Libre Office https://el.libreoffice.org/download/ δωρεάν κορυφαίο πακέτο προγραμμάτων για το γραφείο. Υποστηρίζει την εισαγωγή μαθηματικών τύπων επίσης! Είναι ανοιχτού κώδικα! Κοιτάξτε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός, από τήν άλλη μεριά όμως γιά να γράψω κάτι στο οποιοδήποτε πρόγραμμα μου παίρνει πολλαπλάσιο χρόνο απο ότι στό χαρτί και δεν πιστεύω οτι ο ΠΖ έχει διαθέσιμο technical writter προσωπικό. Kαι υπάρχουν κι άλλα, οχι μόνο το Libreoffice. Υποχρεωτικά στο πανεπιστημιο έπρεπε να παραδώσουμε την εργασία σε ΤeX. Ωρες να έχεις να παιδευεις το αποτέλεσμα :-)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε για την υπόδειξη.

      Διαγραφή
  86. Γιατί δεν έχετε προχωρήσει σε κατασκευή μεγαλύτερης ισχύος συσκευής 10 η 20kwh? . Είναι τεχνικό το θέμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπαρχει προβλημα, αλλα για τις αναγκες της παρουσιασης στις εκπομπες δεν κριθηκε απαραιτητη η χρηση μιας μεγαλυτερης (και ογκοδεστερης) συσκευης.

      Π.Κοτσιάνης/Ομαδα ΠΖ

      Διαγραφή
  87. Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας. Θέλω να επισημάνω ότι διαχρονικά έχει παρατηρηθεί ότι για τις μεγάλες ιδέες υπήρξαν και μεγάλες κλοπές.(Πχ Καραθεοδωρής - Αινστάιν, Τέσλα - Έντισον) είναι οι πιο τρανταχτές. Επίσης οι εφευρέσεις του Γκιόλβα που ποτέ δεν βγήκαν από Ελληνικά χέρια. Οι (μεγάλες αδερφές) εάν η εφεύρεσή σας βγεί σε παραγωγή θα εξαφανιστούν μαζί με τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων που κάνουν πολέμους για το θέμα της ενέργειας στον πλανήτη. Και δυστυχώς έχει αποδειχτεί ότι χρησιμοποιούν τρόπους και μέσα που είναι ασύλληπτα για τον απλό πολίτη να τα αντιληφθεί και να τα αντιμετωπίσει. Εύχομαι να μην καταφέρουν να σας σταματήσουν και τελικά αυτή η ταλαίπωρη πατρίδα να μπορέσει να δεί επιτέλους μια αχτίδα φωτός μέσα στην καταχνιά που της έχουν επιβάλλει τα παγκόσμια κοράκια και οι εγχώριοι τοποτηρητές τους.Προσέξτε καλά τα φίδια με μορφή αγγέλων που σίγουρα θα προσπαθήσουν να σας πλησιάσουν από κοντά για να σας οδηγήσουν σε αποτυχία.Δεν είναι οι επικίνδυνοι αυτοί που βλέπετε ότι σας πολεμούν.Προσέξτε αυτούς που δεν φαίνονται. Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τις (σωστές) παρατηρήσεις σας.

      Διαγραφή
  88. ..Η ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩΕΦΕΥΡΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ....
    καθως εδω εχουμε να κανουμε και μια πειραματικη διαταξη που αποδεικνυει οτι η διαλυση των μοριων του νερου δεν χρειαζεται υπερβολικα ποσα ενεργειας να πεσουν πανω τους πχ η διαλυση ενος mole νερου που ζυγιζει 18 gr σε συνηθεις συνθηκες χρειαζεται γυρω στα 300 kJ ....σε αυτο το mole θα μπορουσαμε να διασπαουμε τα μορια του απλα με μια εκπομπη ελαχιστης ενεργειας ηλεκτρομαγνητικης στην καταλληλη συχνοτητα ...φανταστειτε οτι το ιδιο μπορουμε να κανουμε για ποιο σκληρα υλικα ,, δομημενα φυσικα υλικα πετρωματα η τεχνητα πχ μια μεταλλικη ραβδος ,ενα κομματι γυαλι .. καταλαβαινετε τι μεγαλη ανακαλυψη ειναι αυτη οταν απλα με την ενεργεια μιας καταλληλη ηλεκτρομαγνητικης ακτινοβολιας στην ιδιοσυχνοτητα των υλικων αυτων μπορεις να διαλυσεις τα μορια τα ατομα η τα πλεγματα τους εεεε ....μιλαμε για αληθινο υπεροπλα με τρομερη καταστροφικη δυναμη και ελαχιστη ξοδεμενη ενεργεια (που τετοια δεν εινα τα λεηζερ υψηλης ισχυος που ειναι πανακριβες ενεργοβορες κατασκευες ) ...και εννoeiται διαταξεις καταλληλες παραγωγης απεριοριστης ενεργειας οχι μονο απο το νερο αλλα απο ολοκερη την φυση την ανανεωσιμη ως προς του δικους της ενεργειακους πορους ...χωρις να χρειαζεται να διασπαει κανεις τους πυρηνες των ατομων ....απλα αναγκαζοντας τα ατομα τα μορια τα πλεγματα να ταλαντωνονται σε μεγιστο πλατος ....

    το μεγιστο ζητουμενο ειναι πως ανιχνευει κανεις τις ακριβεις ιδιοσυχνοτητες της υλης ...χμμ...προφανως το επιστημονικο κατεστημενο παγιδευμενο σε θεωριες για αγριους οπως την κβαντομηχανικη δεν θα μπορεσει να ανιχνευσει ποτε αυτες τις ιδιοσυχνοτητες ..χμμ καταλαβαιντε οτι το κατεστημενο αυτο απλα παγιδευτηκε μεσα στις θεωριες που δεν βοηθουν την τρομερη αυτη εξελιξη των επιστημων ....καθως χρειαζομαστε μια ολοτελα νεα θεωρια για την δομη των ατομων μακραν απο τις κβαντομηχανικες πιθανολογικες αλχημειες που πλεον θα υποβιβαστουν σε θεωριες τυπου νοητικων σταυρολεξων για να περνα η ωρα των αργοσχολων που δεν ενδιαφερονται για την αληθινη γνωση τη φυσης ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή