Σήμερα το ΙΕΕΤ αναρτά τα στοιχεία των εξαρτημάτων του ηλεκτρονικού, καθώς και του μηχανικού μέρους της βαρυτικής γεννήτριας, τα οποία αναλύει διεξοδικά ο Έλληνας ερευνητής κ Πέτρος Ζωγράφος, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά για την όλη προσφορά του στην δημοσίευση του σχεδιασμού και των ειδικών χαρακτηριστικών της βαρυτικής γεννήτριας, καθώς και για το κείμενο που ακολουθεί.
Το ηλεκτρονικό και μηχανικό μέρος της βαρυτικής γεννήτριας
«Αυτό που χαρακτηρίζει Μια Σύγχρονη Γεννήτρια Μόνιμου Μαγνήτη είναι, ότι ο ρότορας και το μαγνητικό πεδίο περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα, καθώς το μαγνητικό πεδίο παράγεται μέσω ενός άξονα τοποθετημένου με μηχανισμό μόνιμου μαγνήτη και το ρεύμα παράγεται στο σταθερό μέρος και όχι στο κινητό, άρα η τάση εξόδου αυτών των γεννητριών, καθώς και η συχνότητά τους είναι ανάλογη με την ταχύτητα του ρότορα, δηλαδή όταν περιστρέφεται πιο γρήγορα τότε παρατηρείται αύξηση της τάσης και της συχνότητας εξόδου. Η καινοτομία στον σχεδιασμό της δικής μας βαρυτικής γεννήτριας συνίσταται στo εξής σημείο που χρειάζεται προσοχή.
Αναφέραμε λίγο πιο πάνω, ότι η τάση που θα βγάλει η γεννήτρια μας εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θα περιστρέφεται. Εάν όμως περιστρέφεται με μεγαλύτερη ταχύτητα, θα έχουμε και λιγότερο χρόνο που θα αντλούμε ηλεκτρική ενέργεια, γιατί το βάρος θα πέφτει γρηγορότερα στο έδαφος.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, για να μειώσουν τις στροφές με συμβατικό τρόπο χρησιμοποιούν μηχανικά φυγοκεντρικά φρένα, όμως το μειονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι η συνεχής συντήρηση του μηχανισμού των φρένων η τακτική αλλαγή τους αλλά και ο χρόνος ανταπόκρισης.
Aντίθετα, εμείς σχεδιάσαμε κάτι πολύ απλό και έξυπνο, που δεν χρειάζεται μηχανικό φρένο για τον περιορισμό των στροφών, καθώς και του χρόνου πτώσεως του βάρους. Το κύκλωμα των διόδων zener, των αντιστάσεων, και του τρανζίστορ ΤΙ, λειτουργεί σαν ηλεκτρονικό φρένο λόγω αντίδρασης ως εξής : Η τιμή του κάθε zener είναι 6 βολτ απ’ ότι βλέπουμε στο κύκλωμά μας, και είναι όλα συνδεδεμένα εν σειρά. Αυτό σημαίνει (4 zener επί 6 βολτ η κάθε μία = 24 βολτ) ότι, εάν η τάση που βγάζει η βαρυτική γεννήτρια ξεπεράσει τα 24 βολτ λόγω περισσότερων στροφών (γρηγορότερη πτώση του βάρους), τότε αυξάνεται απότομα το ρεύμα στην αντίσταση R1, στο τρανζίστορ Τ1, καθώς και στις διόδους ZI, Z2, Z3, Ζ4 με συνέπεια να παρατηρείται άμεση μείωση των στροφών της βαρυτικής γεννήτριας και να επανέρχεται στης κανονικές αρχικές στροφές. Πολύ σημαντικό είναι ότι, εάν θέλουμε το όλο σύστημα να φρενάρει (λιγότερες στροφές) σε χαμηλότερη τάση εξόδου, μπορούμε να το πετύχουμε βάζοντας 2 διόδους zener σε σειρά των 6 βόλτ (2 zener x 6 βόλτ = 12βολτ), οπότε το σύστημα θα αυξήσει απότομα το ρεύμα μειώνοντας έτσι τις στροφές της μηχανής. Όταν η τάση εξόδου της βαρυτικής μηχανής ξεπεράσει τα 12 βολτ, έχουμε άμεση μείωση των στροφών της βαρυτικής γεννήτριάς, με απλά λόγια πρέπει να υπάρχει συντονισμένη σχέση μεταξύ ρευμάτων και στροφών.
Στην συνέχεια παραθέτουμε την λίστα των εξαρτημάτων του ηλεκτρονικού μέρους :
– T1=2N2955 TRANZISTOR PNP
– Z1,Z2,Z3,Z4,= ZENER 6Volt/1 WATT
– T2-T3= MFQ990C
– D1,D2,D3,D4,D5,D6=BYX20/200
– R1=8.2ΩΜ 30watt
– R2=470ΩΜ 5watt
– R7=220ΩΜ 2watt
– R8=47ΩΜ 2watt
Κατωτέρω παραθέτουμε την λίστα και τiς διαστάσεις του μηχανικού μέρους μειωτήρα και γεννήτριας.
– Διαστάσεις του δρομέα του περιστρεφόμενου μαγνητικού πεδίου.
– Διάμετρος τυμπάνου 38mm χ 34,9mm μήκος.
– Διαστάσεις του σταθερού μέρους (τριφασική περιέλιξη) τα τυλίγματα των τριών φάσεων του στάτη είναι όμοια μεταξύ τους και ημιτονοειδώς διανεμημένα. Το κάθε ένα έχει Ns ισοδύναμα ελίγματα και ωμική αντίσταση rs.
– Εξωτερική διάμετρος στάτη78mm. Εσωτερική που μπαίνει το τύμπανο 38,1mm (κρίσιμη απόσταση)
– Διαστάσεις του πρώτου μεγάλου γραναζιού του μειωτήρα. Εξωτερική διάμετρος 88mm μήκος άξονα 150mm.
– Διαστάσεις του μεσαίου γραναζιού του μειωτήρα. Διάμετρος 41mm μήκος άξονα 35mm
– Διαστάσεις του αμέσως μικρότερου γραναζιού του μειωτήρα. 13mm
– Διαστάσεις του τελευταίου γραναζιού (μικρότερο) στον άξονα του ρότορα. 9mm
– Δύο καπάκια σφραγίσματος γεννήτριας. 86mm τα καπάκια στο κέντρο τους που περνάει ο άξονας του τυμπάνου φέρουν από ένα ρουλεμάν, το πάχος του κάθε καπακιού είναι 10mm
– Το βάρος μόνο της γεννήτριας θα είναι 5 κιλά περίπου.
– Ο στάτης φέρει τριφασική περιέλιξη με διάμετρο χάλκινου σύρματος 0.8mm»
Φίλες και φίλοι,
Εάν κάποιο μέλος του ΙΕΕΤ αδυνατεί να προμηθευτεί από το εμπόριο ηλεκτρονικά εξαρτήματα για τις διατάξεις ελεύθερης παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που δημοσιεύονται, αυτά θα αποσταλούν δωρεάν από το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΕΕΤ). αφού όλοι μας θέλουμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους. Αγαπούμε τον άνθρωπο και δεν τον μισούμε, όπως οι εκμεταλλευτές της ενέργειας, στους οποίους πιθανόν απευθυνόμενος ο μεγάλος οραματιστής Νίκολα Τέσλα είπε : «Αν το μίσος μπορούσε να μετατραπεί σε ηλεκτρισμό, τότε θα μπορούσατε με αυτό να φωτίσετε όλο τον κόσμο» (Γιώργος Στάμκος : «Νίκολα Τέσλα, ο Προφήτης του 21ου Αιώνα» Εκδ. The Low of Success Publishing»)
Το πρώτο πραγματικά δημοκρατικό ενεργειακό καθεστώς στην ιστορία γεννιέται και γίνεται πράξη. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσουν οι άνθρωποι να αρχίσουν να μοιράζονται την ενέργεια, ως ίσος προς ίσον, δημιουργώντας μια νέα αποκεντρωμένη μορφή ενεργειακής χρήσης. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την συνέχιση της ενεργειακής εκμετάλλευσης των ανθρώπων. Οι εκμεταλλευτές της ενέργειας αρκετά λεηλάτησαν τους πολίτες και συσσώρευσαν από αυτούς πλούτη. Ας είμαστε ενωμένοι και να πιστεύουμε στο όραμα για μια πατρίδα ελεύθερη και έναν κόσμο καλύτερο και απαλλαγμένο από τους Κλέφτες και τους Νταβατζήδες των λαών.